Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under december 2009

Av Adina ♥ - 31 december 2009 12:12

                                                  
 


 ett par vantar(ser inte ut sådär) av matilda<3

48 ögoskuggor av alice<3

 twilight, om jag kunde drömma(utökade verisonen)

the proposal (film)

pengar (Y)

 2 presentkort på Doncken (200:- på varje)

melodifestival spelet

 presentkort på jc för 500:-

handkräm av matilda<3


ett linne från lager 157 (ser inte ut sådär)

ett cdställ (ser inte ut sådär)

 presentkort på h&m för 200:-

 en dagbok och en rosa penna (ser inte ut sådär)


 presentkort på dinsko för 500:-


  presentkort på biostaden (200:-)


 absolute music 62 (skiva)


 ballong med potatismjöl i.. (Y)



 alladdin ask (mums)



plånbok med en tia i (a) riik! :D     



 presentkort på lager för 300:-




det va det jag fick (aa  


pussNpåallasöta<3

Av Adina ♥ - 31 december 2009 11:43

heej gullungar..

gott nytt år! :)


jag vakna typ nyss.. klockan är 11:44

jag såg på "morden i midsomer" igår kväll med mamma,... sen på natten vaknade jag flera gången.. jag hade drömmt as konstiga saker..   

aja nu ska jag gå ocj klä på mig... bloggar sen (typ om 10 min) xD




pussNpåallasöta<3

Av Adina ♥ - 30 december 2009 16:02

heej gullungar..



förlåt förlåt att kah inte skrivit på länge.. men jag har inte orkat  

jag ska försöka bli bättre på det igen xD


min kamera e på lagning såå ni kommer bara få gamla bilder... hoppas det inte gör nått!  (: <3


nu ska jag se på ett program å datan!


bloggar sen


ha det bääst! <3


pussNpåallasöta<3


som sagt.. har inte så många bilder att bjuda på men men.. :)

 

  

 


 

fråga mig inte vad jag tänkte på men .. xD

    


Av Adina ♥ - 24 december 2009 13:42

heej! god jul allesammans! <3

asså jag har inte så mycket tid för att blogga + att ingen komenterar.. :/ så jag lägger nog ner bloggen!!


vill ni att jag ska fortsätta blogga,så vill ni!

vill ni inte det så vill ni inte :)


pussNpåallasöta<3


  

Av Adina ♥ - 18 december 2009 15:39

heej!<3 min statistik har gått upp!

i tisdags hade jag 16 besökare.. fortsätt att kolla!.. och komentera gärna! <3



pussNpåallasöta<3

Av Adina ♥ - 18 december 2009 15:37

heej! <3

vetr inte vad jag ska skriva så jag skriver sen.. :D sitter och kollar på riverside <3

ska lägga in bilder och ett klipp från mina kära bebisar i ishallen idag :D:D

Av Adina ♥ - 17 december 2009 21:15

  heej alla snyggishar! <3


hinner inte skriva mkt.. ska hoppa in i duschen lite fort..

skullle sett glee idag men tv har juh dampat -.^

men mamma och pappa ska till teliabutiken imon och kolla vad som va felet! (:

´

det har snöat skit mycke, så mamma och jag ska ner på stan och köpa vinterskor imorn


pussNpåallasöta <3

Av Adina ♥ - 16 december 2009 21:58

heej! alla fans   


hade tänkt att börja med hissar och dissar :) men jag börjar nog med det nästa vecka!

och veckand trend också.. kul kul !

bloggar när jag städat mitt rum, hihi! kan ta några dagar! (:


pussNpåallasöta<3

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards