Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under maj 2011

Av Adina ♥ - 31 maj 2011 22:40

Jag vill bara säga förlåt!
Jag vill bara säga att jag ska bättra mig!
Jag vill bara säga att detta är inte meningen!


Jag ska bli bättre på att lägga in bilder på bloggen, för nu blir det så boring att bara läsa, läsa, läsa, googlebild, läsa, googlebild, läsa, läsa! Men anledningen är att min data vill inte ta emot min mobilkabel! Sedan har jag en stationär dator och då har jag ingen webcam.. så därför önksar jag med hela mitt hjärta två saker..

1. Att ni  står ut i ca. en månad med att läsa en tråkig blogg!

2. Kom inte ihåg vad jag skulle skriva här...



Av Adina ♥ - 31 maj 2011 22:27

Vad fan är det för fel på människan.. Vidriga äckel!
Hur fan kan hon hälla tabasco i munnen på sitt barn? Eller duscha ungen iskallt så att han skriker som gud vet inte vad? Detta är på riktigt oacceptabelt! Usch, fyfan!! Vidriga människa! Hur fan kan man göra så..

Barnet i fråga har hon adopterat och när barnet har gjort något dumt så sker detta som jag skrev ovan, Mr. Phil tog upp fallet på sitt program, och jag hoppas för alla gudar i världen att mamman sitter bakom lås och bom och att barnet blir väl omhändetagen av någon vettig människa, vilket inte är så svårt att hitta om man jämför med denna sjuka person! SÅHÄÄR arg blir jag när jag såg detta! Man behandlar inte någon på det här viset, speciellt inte sitt egna lilla barn!


Klicka HÄR för att se klippet!

Av Adina ♥ - 31 maj 2011 21:48

Japp.. just precis!
Nu har jag  duschat och flätat mitt hår och rullat ihop dom till två bollar!

Detta gör jag absolut inte för att det är snyggt (vilket jag inte tycker det är.. på mig iaf) utan för att jag ska få lite lockigt hår i skolan.. smart va? ;)

Av Adina ♥ - 29 maj 2011 22:02

Idag är det mors dag och ville därför bara meddela om att jag har välrdens bästa mamma som stöttar mig och alltid är där när man behöver prata.. Det är hon som har gjort att jag är den jag är idag (Och det vill jag tacka för) ♥


Av Adina ♥ - 27 maj 2011 22:05

Orkar inte skriva om köpenhamn föruttom att det var ganska kul!
Jag, Ann och Sandra gick och köpte Capochino-Sluch varje kväll när vi va i danmark! Kan upplysa alla om att dom var GUDOMLIGA!!!

Av Adina ♥ - 21 maj 2011 16:16

Igår va jag och Sandra på godishuset i Verkebäck och köpte godis tills när vi ska åka till Danmark!

Jag köpte Godis för 103 :- och allt väger 1320 gram.. He-He!
Sandra ska köpa läsk och Chips så skulle jag köpa allt godis! Ganska smart kompromiss om du frågar mig! Vi kommer inte behöva åka buss hem på Onsdag, vi kommer kunna rulla hela vägen hem till våran lilla stad!

Av Adina ♥ - 20 maj 2011 20:11

GAAAH!

Vi har en deadline tills den här veckan (då vi ska vara klara med ett arbete vi håller på med i skolan där man ska skriva om ett land).. dvs till på söndag och jag har "Utrikeshandeln" och "Miljö" kvar! Detta kommer aldrig att gå känner jag!


Av Adina ♥ - 20 maj 2011 17:14

                      

♥ Me love converse.. önskar mig några par sådana! :)


Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards