Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under februari 2010

Av Adina ♥ - 27 februari 2010 18:35

heej,

dagen började vid klockan 3.00 -.-' några idioter smsade mig... sen somna jag om till klockan 9.30, (:

gick upp och åt frukost, sen var det bara att gå och packa simkläder, skulle möta alice utanför simhallen vid 11, men när hon ringde mig så va inte hon klar, (pust).. sen var vi i simhallen till 15.00 sen va den middag, smarrigt.. och nu sitter jag här och föröker att skiva ett inlägg utan att brorsorna står och glor på vad jag skriver, dom sitter iochförsig och kollar på NARNIA i mitt rum, men eftersom datan också e i mitt rum så e det juh väldigt lätt att vända sitt lilla huvud och läsa vad jag skriver.. (:


bloggar snart, måste kila på toa..


pussNpåallasöta*

Av Adina ♥ - 26 februari 2010 19:31

heej, det känns väldigt skönt att ha internet igen, ena fördelen är juh att jag kan bloga, ;) andra e juh så att jag kan sköta farmville xd, har inte lärt mig det än men alice hjälper mig, tredje fördelaen med internet e juh att jag kan vara social, :D typ: msn ..


hur som helst så har jag vart med amanda idag :D <3

vi kollade på "dum & dummare" sen så blev vi 80-tals pinglor för typ en kvart, xd sen spela vi "the sims 3" ...


och nu har jag ätit ostkaka (mee like)

och snart ska jag äta mammas berömda silviakaka :P och kolla på let´s dance och solsidan :D


bloggar imorn om jag har tid, kanske ska gå på bio med alice, och se typ farsan eller the valentine´s day (stavning).. men vi får se,



pusssssss på alla <3

Av Adina ♥ - 25 februari 2010 19:00

JA MÅ DU LEVA, JA MÅ DU LEVA, JA MÅ DU LEVA UT I HUNDRADE ÅR, JAG VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅÅÅÅÅÅR !

 

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA ALICE PÅ HENNES FJORTISDAG ♥ §§§§

 

 








Av Adina ♥ - 24 februari 2010 16:08

heej,

sitter hemma hos alice, vi  har inte internet hemma, telia suger -.-

skriver mer när jag har internet,


pussNpåallasöta*

Av Adina ♥ - 20 februari 2010 19:39

vad ska ni hitta på på sportlovet?

 

 

komentera gärna <3

..

Av Adina ♥ - 20 februari 2010 18:46

- aaaj, det gör ont,

- skyll dig själv (haha)

- SAGA, du rivs... med dina tår!!

- hahaha! mys pys

- Saga allvarligt... jag kan inte andas, ta bort täcket...

-HAHAHAHAHAHAHAHA

- jag kommer att dööö, aaaaaaaaaaaaahh!



som sagt ,.... en skit kul dag, :D:D <3 kuddkrig :***


Av Adina ♥ - 20 februari 2010 18:40

den sötaste brorsan på hela jorden gedde bort godis till miig, (stolt) <3 vissa kanske tycker att det inte är en big deal, men det tycker jag :D


pussssss

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards