Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under januari 2010

Av Adina ♥ - 31 januari 2010 20:25

bytt header... visst blevdet fiint matilda ;)<3

Av Adina ♥ - 31 januari 2010 18:47

      



pussNpåallasöta§ 

Av Adina ♥ - 30 januari 2010 19:33

heej! alla trogna och kära vänner! <3

vilka ska se robinsson?

jag ska iaf... :D

sitter och äter pringles (Y)

haha!

historia arbetet hållet jag fortfarande på med.. (: var tvungen att göra om hela skiten, men pappa hjälper miig :D <3 §§


pussNpåallasöta§

Av Adina ♥ - 28 januari 2010 18:38

heeeej mina trogna vänner! §

orkar inte skriva om dagen, men en sak är säker och det e att jag har fan gett upp detta jävla "historia arbete" -.-'

jag har glömt att  spara mitt arbete flera gånger, så att allt har blivit helt "meest up" -.-'

Av Adina ♥ - 26 januari 2010 21:29

sov sött alla vänner ;*

ska lägga mig och läsa "twilight" ;)


nu ska jag vara riktigt snäll och ge er en hjälp på traven när ni ska somna !


sov du lilla videung! klicka !


pussNpåallasöta§

Av Adina ♥ - 26 januari 2010 20:23

58 inlägg ! jippi ;)

Av Adina ♥ - 26 januari 2010 20:18

alicia säger:

FLOWERPOWER♥ säger:

heej,


alicia säger:

var hälsade mina vänner

ALICEBÄSTIVÄRLDEN säger:

aså jag står inte ut med vcjdhgzsjfd tvnstkc <

asså jag gråter och gråter!!

FLOWERPOWER säger:

vad har hänt alice?

*

ALICEBÄSTIVÄRLDEN säger:

mamma tycker jag är jätte fjantig

FLOWERPOWER säger:

för det där med boromir?

alicia säger:

haha förstår de oxå

ALICEBÄSTIVÄRLDEN säger:

vad?

alicia säger:

(Saga hon får gärna följa me )

FLOWERPOWER♥ säger:

alice, vill du följa med till stan imorn ? och fika?

ALICEBÄSTIVÄRLDEN säger:

asså jag ska ju ha piano och sen är det väll efter sak men ja det går nog

jag behöver inte gå på efter saken

FLOWERPOWER säger:

jävla BAJS! inte jag heller vi skiter i eftersaken (:

alicia säger:

haha

ALICEBÄSTIVÄRLDEN säger:

BRA! men jag måste gå på pianot

JAG VILL INTE LEVA!!!

FLOWERPOWER säger:

men det e juh e inte det vid tjugo i fyra?

VAD HAR HÄNT KVINNA?!


Du har precis skickat en vibb.


ALICEBÄSTIVÄRLDEN säger:

jag är så fjantig som gråter över attchristopher lee är 88 år, viggo är 52!!!!!!!!, sean astin(samwise) är 38(han fyller år på min födelse dag ) och massa andra saker som har med ålder att göra

JAG GRÅTER FÖR DET!"!!

alicia säger:

ja förstår de (sympati/medkänsla)

men jag ÄLSKAR dom och tänk när christopher lee döör!! asså jag kommer gråta så att jag dränker alla i hela världen!!! jag tror tilloch med att jag kommer gråta i skolan*!!!

jag satt och läste lite och så sökte jag hur gammal nån var och blev så chokad att jag grät pippin är 42 år!! han är äldre än JOCKE!!

FLOWERPOWER säger:

haha! men asså han den där 88åringen, han kanske e odödlig, och aldirg dör! (:

alicia säger:


ALICEBÄSTIVÄRLDEN säger:

det får vi hoppas!

alicia säger:

den tkr ja att vi tror på

FLOWERPOWER♥ säger:

jaah! om vi ska fika, så SKA vi fika på caffekannan (stavning)

ALICEBÄSTIVÄRLDEN säger:

okej


alicia säger:

visst =)

FLOWERPOWER♥ säger:

har ni pengar?

ALICEBÄSTIVÄRLDEN säger:

nae eller vetinte

FLOWERPOWER säger:

för jag har inte så mycke tror jag jag mena om vi ska fika

ALICEBÄSTIVÄRLDEN säger:

okej ska fråg om jag kan

FLOWERPOWER säger:

okej

alicia säger:

ja har nog lite pengar iaf

FLOWERPOWER♥ säger:

jag med

ALICEBÄSTIVÄRLDEN säger:

asså jag kan gå men ska ta med min mobil och ringa pappa efter skolan efter pengar

JAG ÄLsKAR DIG BOROMIR!

FLOWERPOWER säger:

haha! nice ska fynda på JC

alicia säger:

aha

ja hittar aldrig nåt där

ALICEBÄSTIVÄRLDEN säger:

haha

FLOWERPOWER säger:

jag har ett present kort på JC, så jag bara MÅSTE hitta saker där

alicia säger:

haha okej


ALICEBÄSTIVÄRLDEN säger:

åh jag vill ha saker men orkar aldrig prova

alicia säger:

haha ofta de e ju kul å prova ju


FLOWERPOWER♥ säger:

alice, imorn, ska vi prova kläder för fulla muggar... (:

du också

alicia säger:


Av Adina ♥ - 24 januari 2010 11:39

måste juh lägga ut bilder från igår ;)

vart inte riktigt "emostylen".. lite mer 80-tals mode !  :D


varsågoda (:



                                                            hur mår du alicee ?             

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards