Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under juni 2011

Av Adina ♥ - 29 juni 2011 20:20

Vet inte varför rubriken.. men iallafall! (kanske för att jag är GLAD idag.!)

Jag har städat köket på egen hand, jag skulle bara ha fyllt in i diskmaskinen och diskat rent det som inte kunde ställas in i diskmaskinen.. men sen fick jag en kick och bestämde mig att fixa i köket (?).. Jag plockade undan, Dammsög, torkade matbordet och  diskbänken! DUKTIG jag vet!

Men någonting återstår.. kan inte riiiiktigt komma på vad det kan vara.. hmm!

Jaa juste, nu klarnar det till för mig, mitt rum måste städas..!

Av Adina ♥ - 26 juni 2011 12:41

Fick en fråga om från "Agnes" om vart jag gjorde mina top-models gubbarna!

Dom gjorde jag på http://de.top-model.biz/index_de.html men för att kunna göra såna gubbar måste man vara medlem, men det är helt gratis! :)

Sedan finns det ju sånna målarböcker som man kan designa sina egna kläder och så, dom böckerna hittar man på Bokia och dom ser ut ungefär såhär:

Av Adina ♥ - 18 juni 2011 18:37

Nu är jag och alice på konfirmationslägret och Alice och jag sitter och skrattar åt absolut ingenting! ;) Och Alice är väldigt skeptisk till allt detta men jag ska nog få henne att ändra sig, hehe! ;D


Av Adina ♥ - 16 juni 2011 23:06

Sitter just nu och äter pizzasallad *dregel*

Ska snart gå och sova.. IMORRON ÄR DET SKOLAVSLUTNING! :D


   

Två bilder på mig idag!

 Tagna av min gamla kamera (eftersom den tar bättre bilder)

Av Adina ♥ - 15 juni 2011 22:53

Nu börjar sommarkänslorna krypa inne i kroppen på ett aldelles underbart vis, även om det kanske inte syns på vädret så känner jag på mig att sommaren är på G och ett spännande "äventyr" kommer sätta fart på tillvaron! ♥



Med denna bild avslutar jag detta inlägg och tänker gå och lägga mig!

Av Adina ♥ - 15 juni 2011 22:44

~alla drömmar vi har drömt
det vackra som vi nästan glömt
finns kvar och vi kan inte längre ljuga
du ropar och man hör din röst
du har ett ord som ger dig tröst
ett naket och ett enkelt hallelujah

Av Adina ♥ - 14 juni 2011 22:32

Nu ska jag snart gå och sova, är ganska duktigt trött, haha! men först blir det kvällsmacka och Linas kvällsbok, härlig kombination :D Idag är det tisdag nästan onsdag (vi låssas att det är onsdag) vilket betyder 2 dagar kvar tills sommarlov! :D

Av Adina ♥ - 14 juni 2011 16:49


"Marabou Sensation Yoghurt Raspberry" är som att sväva på moln!

Smaken gör så att man får smaklöks-orgasm! *Dregel*


Denna är ett måste att ha med sig på lördag.. (förhoppningsvis)


Just nu sitter Emil inne i mitt rum och kollar på "Clone Wars" och är helt uppslukad av tv:n, Och jag sitter här och har sådär lagom ont i huvudet, så man bara vill slå sig själv i huvudet i hopp om att det onda slinker ut via öronen.

Nu hade jag tänkt att jag skulle fortsätta tycka synd om mig själv ett tag, sedan ska jag nog bara inne i min lilla värld där alla ar små ponnysar och äter regnbågar och bajsar fjälrilar! *hihi* Någon som har sett Horton? :D

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards