Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Adina ♥ - 31 oktober 2011 13:12

NU har jag kommit in i den modena världen!

Jag snackar såklart om twitter. Nu har jag gjort ett konto och heter "adina_fina"

Check me out! :)

Av Adina ♥ - 29 oktober 2011 12:55

Nu sitter jag hemma hos Alice!! :D

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, hon duscha nyss och därför sitter jag vid hennes data! ;)

Hittade denna tjusiga snygga bild på Alice data... grr!! 

    

Av Adina ♥ - 27 oktober 2011 15:59

På tisdag blir jag 200 kr rikare, jag ska barnvakta mina brorsor hela dagen och får för det 200 kr!

 

Av Adina ♥ - 26 oktober 2011 07:29

Jag är uppe som tuppen - vill ni veta varför?

Idag ska dom komma och installera våran nya kamin, det är en "contura 660t" tror jag... dom sa att dom skulle komma vid 7 så pappa väckte mig vid halv sju, men dom har inte kommit ännu.

Så nu är jag helt klar och är rent tekniskt sett redo för att åka till skolan, men ska vänta tills tjugo i, för vid kvart i ska jag möta sandra vid Netto. 

Av Adina ♥ - 25 oktober 2011 21:52

Sitter tålmodigt och väntar på att "Charlies Angels" ska börja.. det är typ 8 minuter kvar! 

Av Adina ♥ - 25 oktober 2011 16:50

Kul att komma hem till ett tort jävla moln fullt med PMS:iga killar...

Kul att komma hem och behöva städa hela köket...

Kul att komma hem och behöva ställa sig och göra mat som alla bara gnäller på iallafall...

Kul att komma hem och helt blixtsnabbt bli tjurig efter en bra dag i skolan...


*SUCK*

Av Adina ♥ - 24 oktober 2011 21:01

För det första, så var jag och kollade på hantverksprogrammet och det var absolut ingenting för mig!

För det andra, så hatar jag bloggens nya bredd, headern passar ju inte ihop med bloggens bredd längre, och hur f*n gör man headern till 950x megapixlar?? fattar inte ett skiiiit!

Jar är ett enda stort frågetecken just för tillfället...

Av Adina ♥ - 24 oktober 2011 21:01

För det första, så var jag och kollade på hantverksprogrammet och det var absolut ingenting för mig!

För det andra, så hatar jag bloggens nya bredd, headern passar ju inte ihop med bloggens bredd längre, och hur f*n gör man headern till 950x megapixlar?? fattar inte ett skiiiit!

Jar är ett enda stort frågetecken just för tillfället...

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards