Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Adina ♥ - 2 oktober 2011 17:40

          

Tröja - Lager 157|Byxor - Åhlens|Armband&Halsband - Lindex 


Av Adina ♥ - 2 oktober 2011 12:30

Matilda var här för ett tag sedan och jag fick paket av henne, för att hon inte skulle ha tid att säga grattis till mig imorron så mycket!

Jag fick 2 nagellack från Isadora, och sedan fick jag ett par örhängen, och en tallrik med marängswiss! :) Tack snälla Matilda!  

   

Av Adina ♥ - 2 oktober 2011 01:10

Monte Carlo rekomenderar jag till dom som älskar tjejfilmer!

Av Adina ♥ - 1 oktober 2011 20:03

Zac är nog den mest snygga/sexiga man jag någonsin skådat!!

Blir helt pirrig i magen när jag ser på han, grrr!

Av Adina ♥ - 1 oktober 2011 18:28

Att gå till lekparken var inte så hemskt som jag trodde, Måns och Emil lekte sjukt länge utan något bråk alls... Nästan!

Jag åkte till netto och köpte Polly och Werthers original och glass till Måns och Emil, sedan åkte jag tillbaka till parken och så åt vi glass!

Kärlek .

Av Adina ♥ - 1 oktober 2011 15:34

Huvudvärk

Kan inte klockan gå snabbare? Kan inte dagen ta slut? Helger kan då vara väldigt uttråkande. långtråkiga. jobbiga. Kan det inte bli veckodag snart? Inte på grund av lektionerna i skolan, utan rent socialt! Har inte gjort ett skit idag förrutom att ätit stuvade makaroner och köttbullar och suttit vid datan och lyssnat på musik och läst bloggar och tagit sjuuukt seiösa cambiler!

      Och snart ska jag tydligen till en lekpark med mormor och måns och emil.. känns ju super är man känner sig jätteseg!


Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards