Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under april 2010

Av Adina ♥ - 28 april 2010 20:30

heej, nu sticker jag övet till matilda och checkar andra avenyn :D

hejdå! <3

Av Adina ♥ - 28 april 2010 19:26

heej,

jag har lovat alicia att lägga ut 2 inlägg ikväll!

jag har vart med Alicia Alice Alice och Felicia idag, :D men Felicia kunde inte va så länge :( men sen kommer nog lite bilder från dagen hemma hos Alicia, mest på mig xD men ändån! :D

sitter och gör matteläxan tills imorn, den första på typ ett år!!


  

Av Adina ♥ - 27 april 2010 21:26

heej,

idag har jag vart i skolan (som vanligt) sen efter skolan var jag, Alicia och Alice på stan, vi köpte presenter till Felicia! sen vid sex så åkte alicia hem, då åkte jag och alice till åhmans och åt pommes och päronslush.. sen åkte vi till lidhem och gungade och barnslade oss! xd lite bilder på mina nya skor...

här kommer lite bilder :)


                                                            




  

Av Adina ♥ - 26 april 2010 21:28

hey,

now it's about time that I take and write a few lines in English on this blog! : D or what do you think? haha! Today I was in school, (: it was great ... as usual, we were SO in the morning and the afternoon, we had girl talk .. then I had performance reviews, it was well good, now I sit and watch a movie called "When in Rome". and before I checked out the "What a Girl Wants" .. now I do not have so much more to say .. yes by the way, tomorrow I and Alicia and Alice go on the town .. very funny !: D but I blog more tomorrow!

 kisses and hugs


  

Av Adina ♥ - 25 april 2010 20:36

HERREGUD! förlåt världen! ;(

jag vill bara meddela att jag LEVER!

idag har vart en helt undebar dag, först var vi på kulbacken sen var vi på lager 157, sen har jag kollat på "raise your voice" och gråtit, (kommer bilder nedanför) sen håller jag på att kolla på "What a girl wants" i dessa 2 filmer är världens snyggaste person med i, det är lite därför jag har tjutigt! han är för gammal för mig" :( sen har jag kollat på "a cinderella story". sen har pappa och jag, mest pappa fixat min cykel! :D


bildbomb :D   :

 dom första bilderna är på en riktigt speciell person som betyder så jävla mycke för mig, hon ställer alltid upp och sprider glädje med dig vart du än går, du är som en ängel, det skulle inte förvåna mig om du kunde gå på vattnet också*! :P ÄLSKAR DIG VÄNNEN! :********** <3


                   


HÄR ÄR BILDER FRÅN KALMAR IGÅR! :D ENJOY!



                '


RAISE YPUR VOICE

förstår ni vad ja menar med att han är läcker?? <3<3<3<3<3

ni som inte sett denna film, dax att göra det, suuuuper bra!!!

  

     

Av Adina ♥ - 20 april 2010 18:32


heej, :D

idag har varit en helt okej dag, idag på jumpan så hade vi simhall :D jag var duktig!



Janel Parrish - Rainy Day


I wake up in the morning
Remember that you're gone
I wondered where the sun went
The rain is falling now

And I'm awake on this
Rainy day and I'm
Watching as my tears fall down the window pane
Yeah Yeah
Didn't I baby
Treat you right?
And I watch the rain it makes us pure again
Yeah yeah yeah yeah


I tried to come and see you
But you wont let me in
I know we've had our moments
But can we start again?


Cuz I'm awake on this
Rainy day and I'm
Watching as my tears fall down the window pane
Yeah yeah
Didn't I baby
Treat you right?
And I watch the rain it makes us pure again
Yeah yeah yeah


And tell me how I'm gonna live without you
Feel like my world is falling apart
I watch the rain
Falling again
Wash away
Wash away


I'm awake on this
Rainy day and I'm
Watching as my tears fall down the window pane
Yeah yeah
Didn't I baby
Treat you right?
And I watch the rain it makes us pure again
Yeah yeah yeah yeah


Yeah yeah oh
Oh

Av Adina ♥ - 15 april 2010 17:59

heej :D

va iskolan idag, :) vi hade engelska på morgonen och matte ( -.-' ) på eftermiddagen, alice alicia och jag (mest dom 2) har målat massa gubbar på tavlan, (Y) dom ska vara åp oss när vi e gamla/äldre.. ni kommer att få bilder från sthlm sen.. :D måste bara ladda upp dom först:



 

Alice som gammal/äldre, hon väntar sitt andra barn, det ska bli 15 :D fast adopterade också, skulle bli jobbigt annars!


jag som gammal/äldre


  

alicia, alicias man och hennes barn som äldre/gammal


  

min man xD sexii... inte så mycke vah?


 

Sandra, Sandras man och deras dotter :D

  

 

mitt barn <3 :D Sture


 

söööööt vah?


   

viii! :D + alice :D namen alicia, det e lugnt, alla fiser ibland! (:


 

viii!


 

hha!


 

haha! xD papperslappar på ögonlocket!" snyggt! (hhm)


    

våra snygga skåp! :D


  



  


  

Av Adina ♥ - 14 april 2010 18:20

heej D;

imorse hade jag ont i huvet, men det gick över, :D

asså jag kan inte fatta att i maj slutar andra avenyn :( FÖR EVIGT!! buhu!

ska fixa en ny header, :D

aja, nu kommer låtar som är gamla godingar :D haha!



 



 

 

 



Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards