Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Adina ♥ - 25 april 2010 20:36

HERREGUD! förlåt världen! ;(

jag vill bara meddela att jag LEVER!

idag har vart en helt undebar dag, först var vi på kulbacken sen var vi på lager 157, sen har jag kollat på "raise your voice" och gråtit, (kommer bilder nedanför) sen håller jag på att kolla på "What a girl wants" i dessa 2 filmer är världens snyggaste person med i, det är lite därför jag har tjutigt! han är för gammal för mig" :( sen har jag kollat på "a cinderella story". sen har pappa och jag, mest pappa fixat min cykel! :D


bildbomb :D   :

 dom första bilderna är på en riktigt speciell person som betyder så jävla mycke för mig, hon ställer alltid upp och sprider glädje med dig vart du än går, du är som en ängel, det skulle inte förvåna mig om du kunde gå på vattnet också*! :P ÄLSKAR DIG VÄNNEN! :********** <3


                   


HÄR ÄR BILDER FRÅN KALMAR IGÅR! :D ENJOY!



                '


RAISE YPUR VOICE

förstår ni vad ja menar med att han är läcker?? <3<3<3<3<3

ni som inte sett denna film, dax att göra det, suuuuper bra!!!

  

     

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards