Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Adina ♥ - 4 april 2010 21:45

heej,

dagen bestod av att först åt jag frukost, sen spela jag mamma och pappa plump.. jag förlora.. som alltid, :(

sen övningskörde mamma ända till gamleby, hon har blivit skitduktig! <3

sen äkte vi hem, och jag sprang över till matilda och låna hennes singstarskiva och love actully (stav).. sen åt jag korv, sen spela jag mamma och måns singstar, :)

sen kolla jag pappa och mamma på bröllopsfotografen, den var bra, väldigt pinsam men.. xd

ni skulle fått några bilden med datan strular, såå ni får bilderna förmodligen imorn!

och nu sitter jag vid datan, denna gubbe till.. just det du, och du vet vem jag menar..

 imorn hoppas jag att alice kan vara, (: smilysen jag valde passar henne, <3


bloggar imorn..    


      



Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards