Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under september 2010

Av Adina ♥ - 28 september 2010 16:33

hej! :D

jag har känt mig som en tomat hela dagen, jag är helt röd i hela fajset! :O  haha!!!

och det som var så kul var att vi hade spanska sista passet idag, och då skrev vi om kungafamiljen och las ketchup..

och las ketchup medlemarnas pappa är en känd gittarist och brukar kallas för "TOMATEN"...



  

Av Adina ♥ - 27 september 2010 21:54

.. Ska tvätta bort sminket, ta ansiktsvatten, borsta tänderna, och sen sova! :D

sov sött! <3

Av Adina ♥ - 27 september 2010 21:22

haha!

jag har kommit fram till att alla som sitter vid datan dagarna in och dagarna ut borde ju får stora muskler på mina fingrar! :P haha!

okej, kanske inte riktigt, men nästan!!


iaf!

IDAG har jag gjort massa, mitt rum blir nog klart snart! :)

min fondvägg!:

  


den rosa lampan! :)

       


dom två sista sakerna ska va i svart brun!


sen köpte jag samma mer :)


Av Adina ♥ - 27 september 2010 19:28

heej!

vet ni vad jag har kommit fram till??

det vill ni bra gärna vilja veta vah???

men det får ni inte!! mohaha! :P

Av Adina ♥ - 25 september 2010 22:12

GO'NATT! :)

SKA BORSTA TÄNDERNA SE KLART PÅ EN SERIE PÅ DATAN, SEN KRYPA NER  MIN VARMA SÄNG OCH SLUTA ÖGONEN OCH TÄNKA PÅ NÅTT SÖTT!

hörs imorn ;)

  

Av Adina ♥ - 25 september 2010 21:09



  

hej hej!

nu sitter jag och kollar bloggar, och har precis städat ut alla saker ur mitt rum (så gott som).... så imoron åker jag, mamma, måns och emil till IKEA, vi ska köpa möbler och sånt till mitt rum! hoppas mitt rum blir klart innan nästa söndaG! (min födelsedag) :D

får inga presenter på min födelsedag så jag ska äta tårta hela dagen!!

varför jag inte får några presenter är för att jag ska få ett nytt rum, eller nya tapeter, fondvägg, och nya möbler, och andra decorationer, får ett presentkort på ikea för 1000 kr, men garderob och hylla köper mamma åt mig, ! :D så det e ganska mycket ändå, eftersom mamma satte in mina pengar till månadens månadspeng!! :) så då har jag 2000 kr. :D


bloggar sen! <3 hejdå!!

Av Adina ♥ - 18 september 2010 11:47

hej hej..

nu har jag ätit frukost och plockat ut alla saker i lilla hallen, vi ska göra om där idag, för på tisdag kommer det nån hit och ska kolla och sätta upp larmet!

måndag eller tisdag..

nu måste jag stänga av datan, säter på den strax..

puss

Av Adina ♥ - 17 september 2010 23:13

  


godnatt!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards