Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under mars 2010

Av Adina ♥ - 31 mars 2010 20:13

heeeeeej :D

ibland önskar jag att jag kunde vara liten resten av mitt live, men om det skulle hända så e det nått allvarligt fel på mig, kanske skulle jag gått och blivit biten av robert pattinsson xd

men iaf, alla har väl drömmar...

idag har jag varit i skolan, (inget nytt) vi hade svenska passet, med pär... -.-' som förväntar sig att vi ska kunna assvåra ord, haha!

sen hade vi filosifi.. och e faktiskt väldigt stolt över mig själv, för jag känner mig så bra för att jag e klar med den och delvis för att jag låter som ett proffs, alltså det jag har skrivit! SAGA HAR SKILLSEN (: skoja"!

ska över till matilda snart och se andra avenyn! (: bästa serien ever! ALICIA... komentera inget dumt om den bästa serien... :D tack!


  

Av Adina ♥ - 30 mars 2010 21:47

:D hej

dagen var underbar. förutom huvudvärken..

va med alice idasg, vi kolla på new moon :D

sen åkte vi runt lite vart som helst! :D och så åkte vi till lekparker xd

as kul! (Y)

ska gå och sova nu, puss

  

(:

Av Adina ♥ - 29 mars 2010 20:41

heej :D<3

har inte bloggar på senaste tiden.. har behövt städa rummet föratt få sitta vid datan.. och det tog ett tag xd

såg new moon i lördags!!  iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! <333

bästa filmen på länge.


och nyss kollade jag på  eva och adam filmen på youtube! jag äskar eva och adam!  det e mitt liv just nu! jättebra! (:


bloggar nån dag :D


  

Av Adina ♥ - 24 mars 2010 19:59

heej

ni ska få lyssna på en sjukt bra låt, asså jag lovar.. just nu så knarkar jag den!!!




ska över till matilda strax.. vi ska se ANDRA AVENYN!!  <3<3


dagen har varit den bästa på länge, vill bara säga detta... alice blev helt nerkletad i ansiktet med cykel olja :D klantigt! ;) men jag gillar henne ändån <3 §


  


Av Adina ♥ - 22 mars 2010 19:06

asså hur fan kan jag !!

jag hade tagit hyftat fina bilder när jag sov hos alicia igår tills idag.,, och då skulle jag lägga in dom pådatan.. men då så tryckte jag på fel knapp... då idtället föt att lägga in dom så raderade jag som! upprörande...

ahja! sånt händer väl.. vi så iaf hos hennes mamma, hennes mamma var i stockholm på väg hem från egypten. så vi fick sova i hennes lägenhet--. vi var vakna hela natten.. men på morgonen somna jag typ 2 timmar, men vi hann med mycket på samma natt... vi hann baka chokladbollar, och bada, och sminka varandra, göra andsiktsmask, se på 3-4 filmer.. sitta lite vid datan, släppa ut findus 2 ggr..

det var kul, det e skokla imorn, -.-'    ... jag har kommit på att vi bara går i skolan 8 dagar till, iaf på alpha, eftersom vi hade studiedag idag, för vi gick inte i skolan idag, och nästa vecka e vi juh hemma på fredagen, för att det är långfredag.. och veckan därpå är det påsklov, och dp ska jag upp tuill farmor och farfar, ska köpa present till mamma där, (: 0chtill matilda  :D

ska se halv åtta hos mig snart,

bloggar när jag kan <3


     



Av Adina ♥ - 20 mars 2010 09:56

godmmmorgon gott folk,

nu sitter jag hemma hos alice och bloggar... passar på för hon ligger och sover, lillla sömntuta! :P

vi gick och la oss vid typ halv 3- 3 inatt, men jag somna innan det när vi låg och kolla på film, vi kolla på "jalla jalla" hhaha! as skön film, haha! man skrattar ju ihgäl sig ! och så lagade vi mat igrå... tro det eller ej"! :D vi gjorde egna köttbullar och egen potatis mós och egen brun sås... allt gjorde vi själva, som gott som, alie pappa hjälpte oss lite på traven  *host*...


nu ska jag spela spel, bloggar troligtvis när jag komer hem, .. närjag kommer hem hoppas jag att jag får baka :P


pussNpåallasöta*

...

Av Adina ♥ - 16 mars 2010 19:16

ingenting duger nånsin...visst jag kanske inte är världens bästa på att hitta presenter men man säger väl inte att man ska spara den tills sin kompis fyller år och ger bort den till honom? men sånt är väl livet??!! eller?

Av Adina ♥ - 16 mars 2010 17:59

igår var jag as depp, så pappa va och handla med mamma och då köpte pappa kärleksmums och spraygrädde till mig! (:

och vi  åkte skidsskor i skolan igår..

skriver sen..


pussNpåallasöta*

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards