Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Adina ♥ - 31 oktober 2010 16:46

Två kondomer gick på en fest.. Vem hade roligast?
Svar: Den som blev fullast!

 

Harriet och Carl firar sin bröllopsdag på en fin restaurang i Stockholm. De beställer in en riktig lyxmiddag nu när de för en gångs skull ordnat barnvakt.
Carl har börjat festa redan innan de kom iväg och när maten kommer in råkar han putta ner en sked på golvet med armbågen.
Servitören närmast honom kommer fram, öppnar sin skjortficka och tar fram en ny sked som han placerar på bordet.
Carl:
- Oj, har alla servitörer här skedar i skjortfickan?
Servitören artigt:
-Ja, undersökningar har visat att var femte gäst råkar ha ner skeden på golvet. Så på det här sättet slipper vi springa in i köket varje gång det händer.
Harrit och Carl avnjutr den goda maten i lugn och ro, men till slut ber Carl att få betala.
När servitören kommer säger Carl:
- Ursäkta, men det hänger ett snöre från din slips?!?
- Jo, undersökningar visar att det tar alldeles för lång tid att tvätta händerna efter toalettbesöken, så att det här snöret är fastknuten i min snopp. När jag måste gå på toa så drar jag bara i snöret, kissar och sen kan jag återvända till jobbet utan att tvätta händerna.
Carl försöker fixera blicken på Servitören:
- Men hur får du tillbaka snoppen i byxorna?
Servitören leende:
- Jag använder skeden...


A kid comes home from school and says to his mom:
- Mom, I have got a problem.
She says:
- Tell me.
He tells her that the boys at school are using 2 words he does not understand.
She asks him:
- What are they?
He says:
- Well, pussy and bitch.
She says:
- Oh that is no big deal. Pussy is a cat like our little Mittens, and bitch is a female dog like our Sandy.
He thanks her and goes to visit dad in the workshop in the basement. He says to his dad:
- Dad, the boys at school are using words I do not know, and I asked mom and I do not think she told me the exact meaning.
Dad says:
- Son, I told you never to go to mom with these matters. She can not handle them. What are the words?
He tells him:
- Pussy and bitch.
Dad says:
- OK.
He pulls a Playboy down from the shelf, takes a marker and circles the pubic area of the centerfold, then says:
- Son, everything inside this circle, is pussy.
- Ok dad, so what is a bitch?
- Son, he says, everything outside that circle...

 

Fru Andersson och fru Persson stötte samman i mataffären.
Då säger fru Andersson med mord i blicken:
- Har du sagt att min man har en vårta på snoppen???
- Nej, säger fru Persson, jag sade bara att det kändes så!!!


Det var två nunnor som kom ut ur en affär, den ena är smart och en den andra ett mattegeni.
När de gått en bit på väg tillbaka till klostret, så märkte den smarta nunnan att en man med skumt utseende följde efter dem.
Då frågade den smarta nunnan mattegeniet när han beräknas att komma ikapp dem?
- Om ca fem min, sa nunnan som var så duktig på att räkna ut saker.
När de gått nästan fem min kom de till en vägkorsning, och då föreslog den smarta nunnan den andra att de skulle splittra på sig och se vem han följde efter och sen skulle de träffas på klostret.
Mannen följde efter den smarta nunnan.
Den andra nunnan hade kommit först till klostret och stod utanför och väntade nervöst, men såg efter en kort stund den smarta nunnan komma gående som om ingenting hänt så hon frågade:
- Vad hände?
Den smarta nunnan började med att berätta att mannen kom ikapp henne och stannade henne.
- Vad hände sen då?
- Jag drog upp min kjol..
- Sen då?
- Han drog ner sina byxor..
- Men sen då?
- Det är lättare för mig att springa iväg med uppdragen kjol än för honom med nerdragna byxor!

 

Det var en gång två präster som skulle duscha, och när de klätt av sig märkte de att de glömde sina tvålar.
Den ena prästen sprang tillbaka till sitt kontor och hämtade två tvålar, men på vägen tillbaka till duschen hör han tre nunnor i korridoren. Han frös till och blev stående blick stilla, så när de tre nunnorna kom fram trodde de att han var en staty.
De stannade och tittade, och till slut frågade den ena nunnan:
- Vad är det här?
- Jag vet inte????
Och så drog nunnan i prästen snopp, och han blev så nervös så han tappade då en ena tvålen.
- Åh, en tvålautomat, jag vill också försöka, sa den andra nunnan och drog också i snoppen, och prästen tappade då den andra tvålen.
Den tredje nunnan drog i snoppen men ingen tvål kom, så hon drog igen, och igen och igen, och utbrast sedan:
- Ah, titta jag fick flytande tvål!


4 nunnor gick till prästen för att dom hade vart olydiga.
Den första nunnan gick fram till prästen.
- Vad har du gjort? frågade prästen.
- Jag har sett en penis, sa nunnan.
- Gå och tvätta ögonen i vigvattnet så får du syndernas förlåtelse.
Den andra nunnan gick fram till prästen.
- Vad har du gjort? frågade prästen.
- Jag har tagit på en penis, sa nunnan.
- Gå och tvätta händerna i vigvattnet, så får du syndernas förlåtelse.
Den tredje nunnan gick fram till prästen, när den fjärde nunnan trängde sig förbi. Och den fjärde nunnan frågade prästen:
- Kan jag få tvätta munnen innan den tredje nunnan tvättar hela arslet???

 

Det var tre nunnor som hade olika saker att bikta sig för.
Den första nunnan hade stulit mat, och prästen sa:
- Drick av det heliga vig vattnet så får du syndernas förlåtelse.
- Den andra nunnan hade klappat till ett barn lite för hårt.
Prästen sa till henne också:
- Drick av det heliga vig vattnet så får du syndernas förlåtelse.
De två nunnorna gjorde som prästen sa, och under tiden stod den tredje nunnan och fnittrade.
När det var den tredje nunnans tur så hade hon att hon gjort det värsta...
Så prästen frågade vad det var hon hade gjort som var så dåligt:
Nunnan svarade:
- Jag kissade i det heliga vig vattnet....



Av Adina ♥ - 31 oktober 2010 16:30

hej!

glad halloween! ;)

idag har det varit skittråkigt att vara hemma, måns och emil har bråkat som in i faan! dom har inte kunnat låta varandra vara, och mamma blev skit arga på dom.. sen skulle jag öppna fönstret i vardagsrummet och slant med handen och glaset krossades, handen åkte igenom första glaset, men jag fick bara massa glas på handen och bara ett pyttelitet sår.. ;) tur hade jag! :)

  

  

Snart kommer min farbor och hans tjej hit, :) så jag ska strax börja med maten! :D



    GLAD HALLOWEEN ALLA     

.

Av Adina ♥ - 31 oktober 2010 16:29

  

Av Adina ♥ - 22 oktober 2010 13:22

    

Av Adina ♥ - 22 oktober 2010 13:00

hej! :) idag har jag vart hemma från skolan! :)

och imorn ska jag och alicia vara barnvakt till oskar! :) :D

tänkte ta en bild på tanden om ni vill ... gud vad kul att ni vill det, tar kort nu! :)

hejdå!

Av Adina ♥ - 21 oktober 2010 21:54

  Grattis Emil på födelsedagen!

min lilla älskade gulliga bror!

mamma har berättat för oss flera gånger att vi alla blev jätte glada när mamma var gravid, och jag hoppades ju på en lillasyster.

sen när bebisen kom ut och det blev en kille fick jag väl leva med det :P haha, skoja bara, alla blev superglada över att ha fått en lillebror. alla ville turas om att bära honom, mata honom, kanske inte byta bajsblöja, men nästan allt annat!

jag bara längtar tills den dagen då Emil kommer hem med Tjejbekymmer! :D

GRATTIS MIN ÄLSKADE LILLEBROR  



  


Av Adina ♥ - 21 oktober 2010 17:59

hej hej bloggen!

idag var jag hos tandläkaren! :)

det var inte så farligt som jag hade trott :P

och min tandläkare var världens snällaste, Javier hette han! :D:D

nu har vart tvungen att ha tussar i munnen! :P dom smakade inte gott, speciellt inte när det var blod på dom! :S


förlåt alice och alicia!

har inte tagit någon bild.. hoppas ni gillar mig åtminstånde lite grann fortfarande ;)



Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards