Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Adina ♥ - 12 oktober 2010 20:45

hej hej bloggen!

idag/igår sov jag hos alicia för vi hade studiedag igår.. jag följde med henne och tog en spruta, sen åkte vi till hennes mamma och skulle äta joghurt, sen hade jag hält i lite joghurt i min tallrik, sen ville jag ha mer, och så tog jag fel och hällde i apelsinjose istället!!! :P

sen åkte vi hem till mig och packa mina grejer..

sen åkte vi hem till hennes pappa och åt mat och spela othello och kollade på "Fool´s Gold" DEN ÄR BRA!

sen pratade vi och sen somna vi!

sen idag så sjöng vi singstar (det gjorde vi igår oxå) och spela elin spelet!

sen skulle jag hem!

sen orkar jag inte berätta mer för då blir det så långt.. så jag skippar det!


Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards