Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under september 2011

Av Adina ♥ - 30 september 2011 19:43

 

Har ingenting speciellt jag vill säga förrutom att idol börjar om 17 minuter ungefär!

Kvalfinalen you know... Sen ska jag nog mest ligga och se på gilmore girls ikväll!

Så är det när man inte har något liv! 

Av Adina ♥ - 28 september 2011 23:35

Nu har jag i princip städat klart, tänkte att jag kunde köra en runda med dammsugaren imorron, om jag skulle göra det nu skulle jag nog inte vara så poppis (wonder why?)! Såååå, nu har jag borstat tänderna och fixat i ordning mig, så nu ska jag slappna av och se ett avsnitt av gilmore girls innan jag somnar!

See you guys tomorrow, kisses and hugs.. he-he!

Av Adina ♥ - 28 september 2011 22:48


Vad är roligast? Städa inför att mormor kommer imorron? eller att ta massa webcam bilder? Det är sjuuukt tråkigt att städa, det tar lång tid och det är tråkigt!!

       










Av Adina ♥ - 28 september 2011 22:19

Amazing song!!  

Av Adina ♥ - 27 september 2011 22:35

Jag har tänkt på en grej.

När man blir kär i någon som kanske inte riktigt gillar en på samma sätt som vi gillar dom på, då blir vi super-lessna och gör allt för att få dom att ändra sig och få dom att gilla dig. Men när dom väl börjar gilla dig, då är du ju inte dig själv längre. Eftersom du har försökt så länge med att få dom att gilla dig, försökt på alla möjliga sätt, Försökt klä dig rätt, haft rätt smink, stått och fixat med håret i 45 minuter, försöker säga saker som ska försöka få den du gillar att tycka att du låter smart och rolig.. Men då är man ju inte sig själv?! Visst, i grund och botten är det ju vi, men rent beteende mässigt blir vi ganska ofta annorlunda, inte alla, men dom flesta! 

Så frågan är varför sliter vi ihjäl oss för att försöka få någon att gilla en när det finns tusen andra där ute som ser just dig för du är och förstår dina brister och dina fel?

Kommentera gärna! 

Av Adina ♥ - 24 september 2011 00:31

Idag på hemkunskapen gjorde vi crêpes och pannkakor och efterrättspannkakor.

Crêpes:en gjorde vi med svampfyllning i (blev ganska äckligt faktsikt..), men efterrättspannkakorna däremot blev supergoda, vi fick två pannkakor var att fylla med vad vi ville, och jag fyllde mina med: mosad banan, nutella och grädde, och i de andra hade jag samma saker i fast med hallon i också!

                           

Sedan på NO:n fick vi oväntat besök av ingen mindre än MATTIS! ♥

Jag måste erkänna att jag har saknat honom oerhört mycket och höll nästan på att strypa honom när han fick en vääldigt lång kram, hehe!

     

Sen posade jag, Henke och Sandra inne på toan! ;)

       


Nu ska jag gå och borsta tänderna, sedan ska jag kolla på "Gilmore girls ♥" och försöka bli trött så jag kan sova!

Snacka om att jag vill ha denna box.. men har inte direkt råd..!!


See ya! :D

Av Adina ♥ - 24 september 2011 00:17

Varför får bil-tillverkare mer i lön är tillexempel dom som jobbar inom älderomsorg (stavning?)? Jag tycker att det ska vara tvärtom. Jag tycker att vi borde ändra lönerna för dom som jobbar inom dagisverksamhet, älderomsorg, sjukvård eftersom jag anser att dom yrkerna är mycket viktigare än att tillverka tillexempel bilar, eftersom det är människor som behöver hjälp i samhället vi pratar om.


Ville bara dela med mig om mina åsikter!

Av Adina ♥ - 21 september 2011 07:30

hej på er!

Just nu sitter jag och äter leverpastejsmacka och dricker te.. 

Min gårdag var bra förrutom när jag skulle sova.. då fick jag blixthuvudvärk och kroppen vägrade att slappna av så det tog tusen år för mig att somna, och imorse fortsatte min huvudvärk, men om jag äter ordentlig frukost tror jag det blir bättre!


Alltså jag är lite av en person som jämt tror det värsta, så nu går jag runt och tror att jag har hjärnskakning eftersom jag slog i huvudet i förrigår och nu har jag huvudvärk!

sån är jag...

Någon gammal bild jag hittade på datan!


Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards