Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under september 2011

Av Adina ♥ - 12 september 2011 21:20

Glömde skriva igår att det regnade som jag vet inte vad.. men det gjorde det iallfall, och det fortsatte imorse så jag fick sjuts till skolan, så hämtade vi upp Sandra på vägen och när vi kom till skolan var det bara vi som var torra i pricip! he-he


Aja, nu sitter jag och äter "kebab-chips" yummie!

    

Av Adina ♥ - 11 september 2011 13:38

Idag är det 10 år sedan terrorattackerna i USA mot "World trade center" skedde.

Jag tycker det är fruktansvärt och tänker därför jag ha en tyst minut för alla som dog eller miste någon i sin familj eller släkt denna hemska dag för 10 år sedan!

Av Adina ♥ - 11 september 2011 13:32

Jag skulle gå ner och ta bort alla plastpåsar som jag slänger överallt i våran trädgård eftersom jag inte vill ha en blöt sadel så sätter jag på plastpåsar på sadeln, och sen slänger jag dom bara i trädgården (fyy saga...), Iallfall så skulle jag gå ner i källartrappen (ytterkällartrappen) och fyfter på påsen.. och vad ser jag? joo, en padda. Inte en så liten heller, den var värsta bamse och skitäcklig! Jag började seriöst att tjuta och sprang till pappa och bad honom att ta bort den! FYY fan vad äckligt det är med paddor! 

Av Adina ♥ - 10 september 2011 13:51

Jag är för er som ville veta väldigt förkyld och snorar och har mig, och för er som vill veta mer noga så har jag en finne på näsan så när jag ska snyta mig så gör det jävulskt ONT! Så nu får jag låta bli att snyta mig och få snor i hjärnan istället, mysigt!

Av Adina ♥ - 10 september 2011 13:43

Humörsnivå: 6/10

Nu har matilda gått hem, och jag hade inte tänkt att göra någonting dag! Det är det man har helgerna till för, 2,5 dagar då man kan ta det lugnt!!

 

Av Adina ♥ - 10 september 2011 12:04

Hellu allesammans!

Nu sitter jag här med matilda som blev min nattgäst igår, vi kollade på idol, sen såg vi en film som hette "Cyberbully".. Seeen somnade vi, vid 12? 

Jag brukar i vanliga fall gå och lägga mig vid typ 2 på helgerna!


För några dagar sedan fick vi förreten hem gymnasiekatalogen.. och jag är helt osäker på vad jag vill gå.. Och snart ska vi ju söka in, och jag som trodde att det typ var ganska lång tid kvar tills det var dax.. Året har gått fooort! Det är helt sjukt!

En ganska halvkass bild på mig, men men..


See ya! 

Av Adina ♥ - 8 september 2011 21:19

Ska ligga och kolla på film medans mamma duschar, för sen ska jag in! 

Av Adina ♥ - 8 september 2011 18:04

Har sprungit närmare 4 km idag och jag är väääldigt stolt och har väääligt ont i smalbenen, men är samtidigt väääldigt glad över att jag har tagit tag i detta med springningen för att jag ska få stans snyggaste mage.. yeah right!


Förresten Alice, du glömde dina skor här, tar med dom till skolan imorron! :)

    Nu har fluff-fluff skorna hamnat på mina små fötter.. Ska snart in och duscha!

See ya!


Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards