Mitt glamorösa liv!

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Sunshine, my only sunshine, you make me happy, when you're around

Av Adina ♥ - 17 februari 2012 10:03

Godmorgon alla gulliga små pinglor!

Jag mår bättre idag än vad jag gjorde igår. Nu håller jag på att ladda ner tredje säsongen av gossip girl. & under tiden sms:ar jag med mig febrige kompis Alice. Halva min klass är tydligen sjuka. Eller, många kom för att göra nationella provet igår, men efter det gick väldigt många hem igen sa Henke.

 

Visst ser jag lite piggare ut idag? Visst, min hals bränner fortfarande, och min näsa är rena snorautomaten och mina öron gör ont. Men min kropp känns piggare! :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina ♥ - 9 mars 2012 22:34


Jag har svikit bloggplatsen.se & har blivit med en ny blogg på devote.se! Vill tacka alla fina läsare för att ha läst min lite halv-kassa blogg, & hoppas av hela mitt hjärta att ni kommer att följa min nya blogg där jag också skriver om min vardag ...

Av Adina ♥ - 28 februari 2012 23:21

Nu när jag ändå skrev en inlägg om Marcelo, så tänkte jag "varför inte göra ett till?". Kollade hans sida på Bigbrother.se där dom gjorde en intervju med honom innan han gick in i big brother-huset. Tänkte kopiera & klistra in här:   Vad gör dig ...

Av Adina ♥ - 28 februari 2012 23:14

Marcelo är den snyggaste i "big brother"-huset. Helt klart. Bilden gör honom orättvis tycker jag. Har är snygg, undviker konflikter & en sån kille som bara är ni vet... perfekt! HAHA Det var sjukt gulligt när Annica (mina favorit bland tjejerna) h...

Av Adina ♥ - 27 februari 2012 18:14


Första dagen av praon är nu avklarad, eller ja, vid fyra. Att jobba 4 timmar & lunch en timme är lugnt för mig, även om första dagen innehöll disk till 100%! Höll mig glad hela dagen, men tror att pappa fick ta en massa skit när jag kom hem. Jag mena...

Av Adina ♥ - 26 februari 2012 19:03

Hellu sweethearts! Hur mår ni? Jag börjar prao:en imorgon, har lite smått panik. Har prao i 2 veckor, men det känns snarare som 2 år. Tyckte att det gott&väl räckte med 1 vecka, som vi hade förra året, redan då tyckte man ju att 1 vecka var långt, ...

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards