Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under januari 2012

Av Adina ♥ - 29 januari 2012 22:13

Nu har jag städat klart, eller rättare sagt. Jag blev klar för ett tag sedan. Var nyss och duschade, och nu är jag nästan redo för skolan imorgon. Vi har inte så jobbiga lektioner imorgon. Slöjd, språk & gympa. Jag trooor att jag överlever! 

 

Ska strax borsta tänderna & dricka vatten. Sedan ska jag krypa ner i sängen och kolla på sex and the city. Ovanligt? Inte mycket. God natt, sov gott & Dröm sött.

Av Adina ♥ - 27 januari 2012 20:59

Filmen var mer än bra! Den var toppen!! Har ni inte sett den? Gå på bio imorgon... och seee den!

Det enda dåligamed filmen i princip, var att Michael Nyqvist sög på engelska. Eller sög & sög... Han var inte bra på engelska helt enkelt! Men det var å andra sidan som sagt det enda negativa med filmen. 

Vi i klassen ska se den nästa vecka, och jag är inte ett dugg ledsen över att få se den igen! :D

Hur har eran kväll varit?   

Av Adina ♥ - 27 januari 2012 14:12

God morgon/förmiddag/eftermiddag!

Ska kolla på några avsnitt SATC, och sedan hoppa in i duschen en snabbis, sedan ska jag och Alice bege oss iväg och köpa godis! Hoppas att filmen är braaa, vilket jag knappt tvivlar på eftersom dom andra mission impossible filmerna har ju varit toppen. Förrutom ettan kanske, den var lite sämre än dom andra två.

Tänkte bjuda på ett videoklipp gjord av min vän Henke.! :)

Av Adina ♥ - 26 januari 2012 23:29

Jag bokade biljetterna förrut (UTAN HJÄLP, eller... okey, pappa satt brevid, men ändå, han sa liksom inget)

Nu håller jag på att ladda ner första säsongen av gossip girl. Har ju aldrig sett på det! Men det är typ 4timmar kvar, är det värt att vänta på det tycker ni?

  

Av Adina ♥ - 26 januari 2012 18:00

Hejsan, hallå bloggläsare!

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, så att hon kan hjälpa mig att boka biljetter till premiären på "Mission Impossible: Ghost Protocol" till mig och Alice.

     

         

Av Adina ♥ - 25 januari 2012 22:23

Efter borstning av tänder, ett avsnitt av SATC, ska jag försöka få min skönhetssömn.

 

Godnatt söta små bloggläsare!

Av Adina ♥ - 25 januari 2012 18:30

Just nu sitter jag och pluggar sexualkunskap som jag ska ha omprov på imorgon.

Men ska strax ut och köpa choklad med Matilda! hehe... känner mig extremt godissugen!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards