Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Adina ♥ - 1 januari 2012 20:38

Ändrade planer. Jag och mamma ska gosa ner oss i soffan och kolla på "Änglagård- Andra sommaren" vid kl 21.00 på 4:an! Har varken sett 1:an eller 2:an innan. Men trean har jag sett. Ha-ha

Snyggare bild får man leta efter...


Ha en mysig söndagskväll! :) 

Av Adina ♥ - 1 januari 2012 20:20

Om jag fick önska mig någonting idag, så skulle jag önska mig att få träffa nya människor. Mina vänner jag har är awesome, det är inte fråga om det. Grejen är att jag älskar att lära känna nya människor, och få nya kompisar! Jag är ganska blyg i grund och botten, visst, det kanske inte syns så jätte tydligt, för jag brukar ha en förmåga att ta på mig en mask och låtsas att jag inte är nerös. Därför gillar jag människor som vågar ta för sig, och inte är så blyga. Så min högsta önskan idag är att få lära känna nya människor. Det är nog den största anedningen till att jag vill börja på gymnasiet.



Kär.

Det är nog också en grej jag längtar efter. Att bli kär. På riktigt. Sådär när det pirrar i hela kroppen. När man vaknar på morgonen, och den enda anledningen till att man kliver upp ur sängen är att man kanske, kanske stöter på killen som får hjärtat att slå volter! Det är ju en koppling till min önskan. För att bli kär måste man ju träffa personen man gillar, och det är ju just den man får möjlighet till när man lär känna nya människor. Hitta den där killen som är anledningen till att man kliver upp på morgonen.


 

Av Adina ♥ - 1 januari 2012 19:11

Jag såg nyss klart på "Flipped", och jag kan inte säga annat än att den var faktastisk. Plus att huvudpersonen "Callan McAuliffe" är pretty good looking!! Rekomenderar filmen!!

Nu ska jag vänta på att SATC säsong 1 har laddat klart, sedan blir det satc maraton! :)


Av Adina ♥ - 1 januari 2012 18:08

Bra början på året... eller?

Känner mig sjukt äcklig. Kallsvettas och har nyss tagit 2 huvudvärkstabletter mot min ont-görande mage!

+ att jag inte hat duschat sedan förra året, snacka om ofräscht! *fniss*

Imorron ska det däremot bli en bra dag får jag hoppas. Ska sova över hos Alicia, tillsammans med hela FASA gänget.!

FASA   

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards