Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under augusti 2011

Av Adina ♥ - 30 augusti 2011 21:38

Jag tror att nu när jag ser på "True talent" på tv3.se så har jag insett att jag tycker att Danny är snygg! Han ser snäll och "kärleksfull" ut! Honom skulle jag vilja ha som sångcoach! HELL YEAH, he's lovely!! (Blir seriöst pirrig när jag ser han) Sen så bryr han sig om naturen och källsortering.. och detta vet jag för att jag såg ett vakna med the voice klipp när han blir irriterad över att dom gör jouiceförpackningar av papp men med ett plastlock.. aah! Klippet kommer nedanför mig! HAN ÄR SMOKING HOT, för tillfället avgudar jag honom! :)


En liiiten grej jag stör mig på är när han tuggar frenetiskt (stav?) på sitt tuggummi!

Haha, men eftersom han känns så underbar så spelar det ingen roll!!

Av Adina ♥ - 30 augusti 2011 19:55

Jag har betämt mig att jag ska få stans snyggaste mage!

20 situps morgon och kväll och 2,5 km rundor vid VO minst 2 gånger i veckan ska nog göra susen, hoppas jag!

Kanske inte precis så tjock kanske, men så som på tankesbubblan ska jag bli! (y)

Av Adina ♥ - 30 augusti 2011 17:36

Min Pyttipanna jag gjorde aldeless nyss! För mamma och pappa är inte hemma så vi fick laga mat själva och då bestömde jag mig för att göra pyttipanna! Här är man inte lat ;)

Av Adina ♥ - 28 augusti 2011 00:25

är min blivande pojkvän, inget snack om saken!

För er som undrar så gav jag honom tillåtelse att kyssa tjejen i "Angus, Thongs and perfect snogging" eftersom det är hans jobb! Men det är mig han vill ha!!! Just so you know!!

Av Adina ♥ - 27 augusti 2011 19:59

Sitter just nu vid mammas dator och inser hur liten dator jag egentligen har, denna är ju enorm i gemförelse! Jag ska hur som helst se på "Hur mångfa lingon finns det i världen" med Matilda snart, dvs när hon har ätit klart! Så under tiden kände jag att jag kunde slänga in en hälsning! Filmen vi ska se har säkert alla hört talas om.. eller?

Den har jag iallafall velat se ganska länge om nu jävlar smäller det!

Matilda.. kom snart! Vill lixom se den i år helst! ;)

     Hur jag ser ut at the moment!! 

Av Adina ♥ - 27 augusti 2011 12:06

Lejonkungen - Hakuna Matata

Djungelboken - Vad nöjd med allt som livet ger

Av Adina ♥ - 26 augusti 2011 17:41

Heeey!

Idag har klassen varit på gränsö och haft "klassdag", men för min del blev det snarare "Kassdag".. Var på skapligt dåligt humör och var allmänt anti! 

Men när jag kom hem blev jag på bättre humör för då följde jag med pappa och hämtade små-killarna, och då bad jag pappa stanna vid 7-eleven, och 7-eleven = Cafe cooler! Sedan åkte vi och köpte mat, och då köpte jag chips, och chips= Lycka!

Nu sitter jag och lyssnar på musik, och musik är Njutning för öronen! 



Av Adina ♥ - 25 augusti 2011 22:39

Kollade nyss på Alice blogg och såg att hon hade lagt in ett videoklipp på en "Skönheten och Odjuret" liknande film som heter Beastly! Det verkar grymt bra och jag vill hemskt gärna se den! 



www.onlyalice.bloggplatsen.se

Alice blogg, för er som vill kika in där! :)

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards