Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Adina ♥ - 15 augusti 2011 22:17

F*n vad jobbigt det är att skriva tackkort!

Jag har kramp i handen.. Det gillas inte!

Av Adina ♥ - 15 augusti 2011 10:25

Igår så ringde Henke mig och frågade om jag hade lust att va med honom, Simon och Johan! Så vi muppade först runt vid gymnasiets löparbana, sen skulle dom äta på Åhmans (snodde några pommes av henke.. he-he) och så drack vi häxblandningar för man fick gratis påfyllning av läsk, så jag blev ett levande rapmonster! Efter det så bestämde vi oss för att kolla hur skolan såg ut (den renoveras) och eftersom hemköp ligger precis brevid skolan så skulle dom upp på hemköpstaket (på parkeringen) och ha "Kundvagnsrace"! Mogna killar he-he...

Sedan skulle jag hem vid 9 så då loggade jag in på Skype så fick Henke och Robert lära mig att "Skyp:a"!

   

Cupcaks:en jag gjorde i förrigår! :)

På första bilden så använde jag mig utav knäck formar, haha!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards