Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Adina ♥ - 20 augusti 2011 23:24


Sitter och kollar på "Raising Helen" och njuter av livet!!

Jag hittade nyss mitt usb-minne som jag trodde att jag hade tappat bort på stan eller något, men nu hittade jag det så nu är jag lättad till max! Så nu ska jag se klart på filmen och faktiskt gå och lägga mig tror jag. För ska upp och göra frukost till familjen imorron och sedan ska jag och Matilda till lager 157 och checka in alla nya kläder! Sedan ska jag hem och städa mitt rum! 

Imorron kommer förövrigt min brorsa hem från stockholm där han har sommarjobbat hela sommaren, så han ska köpa ett silikon-skydd till mobilen åt mig så betalar jag honom (Brorsor kan visa en god sida emellanåt, he-he) sedan!


Egentligen skulle jag bara göra ett snabbt litet inlägg om filmen..

Filmen är sjukt bra och det var sjukt länge sedan jag såg den!


See ya!

Av Adina ♥ - 20 augusti 2011 15:35

Har varit på stan med Matilda, och fick med mig 2 deodoranter (ni får inte tro att jag är en svettgris.. eller är jag det? hmm...) Och en ny mascara! Mascaran är jag mycket nöjd med, fast har dock inte testat den än, men bra är den nog! 

Nu ska jag titta på film och käka godis! Kan man ha det mycket bättre än såhär?

Ska förövrigt kanske färga håret imorron, rött som vanligt! Det ska nog bli bra ska ni se!

Ni får lite för & efter bilder om det blir att vi gör det imorron! För jag vill helst ha det gjort innan vi börjar på måndag! Men men.. ska starta filmen nu! Tjaoo..

     

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards