Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Adina ♥ - 17 augusti 2011 21:10

 


Har gjort fransk manikyl.. är väldigt nöjd med resultatet! 

Jag har så förbannat ont i huvudet men mitt humör är på topp (?) hur kommer det sig? ja, det kan man ju fråga sig.. kan det bero på att skolan börjar om några dagar? varför skulle det vara därför? Varför inte? är jag glad för att få träffa alla klasskompisar? är jag glad för att få till baka mitt sociala liv? Många frågor.. JAG ÄR PEPP PÅ ATT BÖRJA SKOLAN! helt sjukt, men sant!!

Jag kommer säkert ångra mig när jag väl ser skolan på måndag, men jag tycker det ska bli hur kul som helst!


Detta kanske låter jätte dumt mot alla andra mina vänner.. men orsaken till att jag vill tillbaka till skolan mest av allt är att ag får träffa min underbara vän Felicia som jag inte träffat på hela sommaren!! Jag saknar henne grymt mycket, detta kanske låter hur överdrivet som helst men det lurar tårar i ögonvrån när jag skriver detta! Tro det eller inte, men så är det! <3 


Nu ska jag dricka upp mitt Te och se på Sandor /Slash/ Ida!


See ya!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards