Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under december 2011

Av Adina ♥ - 26 december 2011 15:15

En muffinsbok


En loppa (eftersom mamma och pappa kallar mig för "loppan" haha!


800kr (mellandagsrean here i come)


En pandora berlock


16 GBs minne till mobilen


Strumpor... ha-ha


Ett halsband + 3 nagellack av Alice :D


Örhängen av min brorsa :)


Beyonce parfym-set av Matilda


500kr på intersport


?kr på H&M :D:D



100kr på McDonald's


300kr på JC

2 thomas sabo berlocker! :D (hjärtat fick jag i komfirmationspresent tillsammans med själva armbandet)  

+ Julgodis av Alicia! :)

IMORRON BLIR DET STAN MED MATILDA = SHOPPING PÅ MELLANDAGS-REAN! IIIIH! :D

Av Adina ♥ - 25 december 2011 22:02

Nu har pappa laddat ner alla 16 avsnitt av Eva och Adam serien! YEEEES! Så nu ska jag har maraton. Som snacks har jag salta pinnar!

<3

Av Adina ♥ - 25 december 2011 20:59

Namn: AliceBästIVärlden

Hur länge har nu känt varandra?

9 år.

Vad är det bästa med henne/honom?

Att hon får mig att Le&Skratta. Vi har ALLTID kul ihop, även fast vi kanske bara sitter och möglar någonstans. + att vi har samma dåliga humor! Humor är viktigt att man har gemensamt i think!

Vad är det västa med henne/honom?

Att hon känner mig så väl! haha, nä men det är väl en bra sak? eller? inte alltid kanske... haha

Bästa minnet tillsammans med henne/honom?

1. På Aspöja när Alice, Alicia & Jag badade nakenbad HELA tiden!

2. När vi var på McDonald's uteservering och åt glass, och vårat parasoll (stav) flög upp och höll nästan på att träffa en bil och jag försökte stäcka mig efter den, Alice satt och asgarvade så att hon inte kunde andas, och kunde därför inte hjälpa mig med parasollen. ALLA inne på McDonald's kollade på mig som om jag vore dumihuvudet.

3. När våran föredetta klass var på klassresa och jag, Alice och våran gamla kompis Linnea skulle paddla. Jag blev blixtkissnödig mitt under paddelturen, så vi stannade vid en liten "Ö". Jag kunde inte då kissa i skogen för det rann kiss längs benen, så jag tog av mig byxorna och trosorna och kissade. Mitt när jag stod där så hörde vi röster från vattnet. Jag fick panik och drog på mig allt jättesnabbt för att jag trodde att det var killar i våran klass, men det var några tjejer, så det var ingen fara. Men kul som f*n var det iallafall.

4. Alla gånger jag och Alice har sovit över och sminkat varandra i olika teman.

Finns tusen till, men kommer inte på några mer just nu för tillfället. 

Hur väl känner hon/han dig?

Hon känner mig lika väl som min mamma ungefär!

Vad är hennes/hans favoritmat?

Jag har faktiskt ingen aning. En av hennes favoriter är hennes pappas potatismos iallafall.

Vad är hennes/hans favoritgodis?

Mina hemmagjorda gräddfudge! Fan vad ego jag låter, men jag tror att hon sa att det var EN av hennes favoriter iallafall! :)

Vad är hennes/hans favoritdryck?

Coca-Cola?

Vad är hennes/hans favoritfärg?

Superman Blå, haha!


Stör ni er på samma saker?

JA! Vi kan sitta och tänka på saker och sedan se på varandra och förstå precis vad den andre tänker på!

Har ni samma kill/tjej smak?

Så gott som iallafall. Hon tycker tillexempel att Tom Cruise & Christian Bale är snygga. Det tycker inte jag. Jag tycker att Zac Efron är snyggast i världen, det tycker inte hon. Så lite olika smak har vi. Men ganska lika smak skulle jag ändå vilja påstå att vi har! :)


Hur lärde ni känna varandra?

När jag flyttade hit i ettan började jag i samma klass som hon. Hon var då bästa kompis med en som hette Anna. Så då började jag umgås med dom. Sedan i trean (?) flyttade hennes familj till Göteborg eftersom hennes pappa hade fått jobb där tror jag. Men sen i slutet av femman/ början av sexan flyttade dom tillbaka hit. Och då började hon och jag umgås igen. Hon, jag och Linnea brukade umgås jätteofta. Men sen helt plötsligt tyckte Linnea att Alice var jättetöntig, och då föll jag för grupptrycket och började att undvika Alice (Vilket jag har sjuuukt dåligt samvete för dag...). Men i mitten av sexan så blev vi vänner igen, tack gode gud. Så nu är vi supertajta och bästa kompisar! :) 


Snyggare kompis får man leta efter! ;) 


   


Vi va med varandra idag, så passande. Vi tog även supersmexiga bilder idag. Men bjuder på en!

     

Av Adina ♥ - 25 december 2011 14:58

 



Äckelbarn <3 MongoMögel

Av Adina ♥ - 25 december 2011 00:27

När hon går ifrån dig och är arg .... Gå efter henne!
När hon stirrar på dina läppar .... Kyss henne
När hon puttar dig eller slår dig .... Ta tag i henne och släpp henne inte!
... När hon börjar svära åt dig .... Kyss henne och säg att du älskar henne!
När hon är tyst .... Fråga vad som står på!
... När hon ignorerar dig .... Ge henne din uppmärksamhet!
När hon drar sig ifrån dig .... Dra henne tillbaka!
När hon ser ut som värst .... Säg att hon är vacker!
När du ser att hon börjar gråta .... Håll om henne och säg ingenting!
När du ser henne gå .... Smyg upp bakifrån och krama om henne!
När hon är rädd .... Skydda henne!
När hon lutar sitt huvud mot din axel .... Lyft upp hennes huvud och kyss henne!

När hon tar ditt favoritplagg .... Låt henne ha kvar det och sova med det en natt!
När hon retar dig .... Reta henne tillbaka och få henne att skratta!
När hon inte hör av sig på ett tag .... Försäkra dig om att allt är okej!
När hon tvivlar på dig .... Försvara dig med sanningen!
När hon säger att hon tycker om dig .... Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå!
När hon tar tag i din hand .... Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar!
När hon berättar en hemlighet .... Håll den hemlig!
När hon tittar dig i ögonen .... Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det!
När hon saknar dig .... Är hon sårad på insidan!

När du krossar hennes hjärta .... Försvinner ALDRIG smärtan
När hon säger att det är över .... Vill hon fortfarande att du ska vara hennes!


___________________________________________________________________________________________________


När jag läser detta blir jag känner jag mig ensam.

Jag vill bli riktigt kär, ni vet sådär när det bara bubblar i magen såfort killen kommer på tal. Och den bästa känslan av alla skulle vara det ögonblicket då man inser att personen man gillar, gillar en tillbaka. 

Av Adina ♥ - 24 december 2011 23:38

Just nu sitter jag och peppar inför mellan-dags-rean! Med 800kr kontant, 350kr på kortet, presentkort på H&M ?kr, JC 300:-, Intersport 500:- kommer min shoppingtur bli ganska lyckad skulle jag tro! GLAD!!

Av Adina ♥ - 24 december 2011 14:43

Nu ser jag, + två brorsor på Kalle Anka!

     

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards