Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Adina ♥ - 16 december 2011 23:47

Mobbning... Finns det något värre? Utfrysning, Bli nerpetad, Inte ha några vänner.?


Det finns sådana jubelidioter här i världen. Tänk dig att bli totalt utfryst i skolan, och gå runt och inte fatta vad som sker och vad man gör för fel. IDIOTER!!!!


Hur fan tänker människor när dom går ihop i ett gäng och petar ner en person? Hur fan kan skolor låta detta ske? Hur fan han lärare vara så förbannat jävla blinda så att dom inte ser vad som försegår? Vad är det för jävla råtthåla vi bor i? 


Hur dum i huvudet är jag måste jag ju ställa mig själv?! Hur kan inte jag ha sett hur illa det är? Jag får så j*vla dåligt samvete över att jag skäller och skriker och tror att du gör det pga av hormoner och att du har kommit upp i den åldern! Det har ju ingenting med det att göra. Du blir mobbad i skolan och du har ingen som helst aning om varför... inte jag heller!!! Älskade lilla hjärtat, det är inget som helst fel på dig, du är helt underbar! 

För mig - Är DU min hjälte! <3




Stoppa mobbning!

Gå in HÄR och gör din röst hörd.Alla människor kan göra skillnad! <3

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards