Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Adina ♥ - 22 december 2011 22:21

ELLER:


Av Adina ♥ - 22 december 2011 21:22

När jag dör vill jag att människor ska minnas mig som en god människa med ett fint och varmt hjärta! Jag vill vara en förebild för människor, jag vill inspirera människor. Jag vill få människor att inse att dom är perfekta precis som dom är, inte bli perfekta på grund av att använda "rätt" smink, "rätt" kläder och umgås med "rätt" människor som egentligen trycker ner en. Men hur ska man kunna få detta att ske? Vad ska man göra för att få människor att inse detta? att dom faktiskt är underbara på sina egna sätt.?

 

Av Adina ♥ - 22 december 2011 17:09

Nu är alla julklappar köpta och inslagna! Är liiite nöjd. 

Dom grejerna jag är mest nöjd över är Alice's julklapp, mammas julklpapp & Pappas julklapp!

Jag tycker det är så kul att se människors ansiktsuttryck när man ser att dom gillar det dom får! Det är en härlig känsla, tycker även om att slå in paket fint, nu blev det inte så fint riktigt. 

Det finaste julklappen är Matildas! :)

 

Av Adina ♥ - 22 december 2011 17:05

Det var inte "Witch Doctor", men ungefär samma melodi hade den, kanske var därför!

Men känns ändå som att jag har hört "Witch doctor" i typ ett program eller något i den stilen, skuumt!

Av Adina ♥ - 22 december 2011 15:08

Nu är det, äntligen, jullov! Fick betygen idag, har höjt till VG i fyra ämnen, jag är inte helt nöjd, men jävlar vad bra det kändes att ha höjt i FYRA ämnen! och jag som tycker att jag suger i skolan!



Måste bara veta... Är den här låten med i ett gammalt barnprogram? Typ "Brum" eller vad det nu hette...

Grymt skön låt som man lyssnade på när man var liten!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards