Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Adina ♥ - 6 december 2011 19:59

Jag är helt rökt. Hur fan kan jag vara så efter att jag har massor av uppgifter kvar att göra. Svenskan, Religionen (som förövrigt är svår), Historian (som är ännu svårare), Matten, Fysiken och lite Engelska på det. Låter härligt va? Visst, det är mitt eget fel, men jag är ändå sjukt stressad. Så nu framöver kommer jag sitta instängt i köket och försöka hinna klar med allt. Den 14:de börjar lärarna besömma alla ämnen. Plus 2 prov i morron, kan mitt liv bli bättre? Spanska och Matte. Och matten fattar jag inte ens... Vad ska man ha avancerad matte till i framtiden? Jag hade i varjefall inte tänkt att bli Medicin-läkare.

Men hemkunskapen är klar *pust*.

 

Sitter på mammas data, på hampus konto, så detta var den enda bilden som fanns i princip, finfin!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards