Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under mars 2011

Av Adina ♥ - 30 mars 2011 22:17

Foundation

Rouge Mousse

Hitta kläder på H&M kanske :D

Några skor?

MÅSTE HITTA VÅRJACKA!

Av Adina ♥ - 30 mars 2011 22:15

snart spyr jag på den.. den är SÅÅÅ långsam! långsamare än en snigel som ska till frankrike och tillbaka! JAG VILL HA EN NY DATA.. typ nu!


Förresten så är det tjejkväll imorron! klart att jag ska dit.. får väl hoppas på att jag inte går hem utan en enda kasse i handen! Det får inte ske! Shoppa shoppa shoppa! ugg ugg ugg! :D

Av Adina ♥ - 29 mars 2011 22:19

Bilder tagna 29/3- 11

       

Av Adina ♥ - 28 mars 2011 20:04



Av Adina ♥ - 28 mars 2011 19:41

Jag har börjat lyssna på justin Bieber! asså verkligen mycket lixom!

Han är inte så hemsk som jag har fått för mig.. Hans röst är lixom. hhm, bra!

Anledningen till att jag inte gillade honom förrut var nog för att alla andra var helt galna i honom och skulle göra vad som helst för att få peta på honom.. och jag ville inte vara så, sen var det nog för att dom flesta (förutom dom 97% människor som avgudar honom) inte gillade honom i min omgivning, jag har väl fått bättre självförtoende och kan stå för dom saker jag gillar och inte gillar! Sen har han faktist mognat rejält!


Och en liten sak jag har tänkt på.. nu när justins film kommit ut på bio så är det ju nästan som Michael Jackson fast några skillnader.

1. Michael fick en film när han hade dött, typ som en hyllning eftersom han var "Kungen av pop"..


Justin är lixom 17 och får en film, är det bara jag eller är det flera som tror att om han fortsätter så här pass bra så kan han sno titteln som "kungen av pop"?

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards