Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Adina ♥ - 10 mars 2011 21:12

Bur it's better if you do - Panic! At the disco

Marry you - Bruno Mars


Nu är jag klar med min underbara packning och nu ksa jag snart gå och lägga mig och läsa min nylånade bok "Bara inte du" med Katarina Von Bredow, hon är underbart bra på att skriva böcker och jag har en av hennes böcker hemma, den heter "Som jag vill vara" och den har jag läst 2 gånger och kommer säkert att läsas minst 10 gånger till!

Av Adina ♥ - 10 mars 2011 20:07

Nu sitter jag och är jävligt irriterad på min rygg, den gör JÄVLIGT ont.. det är väl en förkylning på gång, TJOHO!!

Men ska iallafall på lägret, för det första så måste jag ju för mamma och pappa vilket fall som helst, plus att jag tycker det ska bli lite kul att komma iväg till nått annat ställe än att bara sitta här och möggla.. för i denna stad finns inte så många nöjen!, och för det andra skulle jag vara döden om jag inte följde med.. för då skulle en "viss person" slå mig tills jag blev gul och blå! ;) så det e nog bäst för mig att följa med!


Ska nog gå och gör mig en kopp te!  see you later!

Av Adina ♥ - 10 mars 2011 17:35

Min checklista:


 Kläder:


 Regnjacka:


Lakan:


 Mobil med spotify:


Mobilladdare:


 Bok "Bara inte du - Katarina Von Bredow":


 Ritblock och pennor:


  Fanta Exotic:


OLW chips:



Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards