Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Adina ♥ - 23 mars 2011 21:36

Nu ska jag gå och göra mig iordning och sen ska jag gå på dejt med John Blund.

Av Adina ♥ - 23 mars 2011 21:15

Gud vad jag tycker att det kan fortsätta att vara sådant underbart väder ute!

I helgen ska pappa och jag åka och köpa en ny cykelslang och fixa min cykel, så på måndag ska jag börja cykla till skolan förhoppningsvis! Jag har faktiskt längtat efter det! För när man sitter på en egen makapär med ljul är det jag som bestämmer vart jag ska, inte om man sitter i en makapär med fyra hjul och en myndig bakom ratten.. vet inte riktigt vad jag giddrar om, men det ska bli härligt rent ut sagt att börja cykla igen! Hoppas bara vädret håller i sig!


Av Adina ♥ - 23 mars 2011 20:38

Sitter och kollar igenom manuset till saken vi ska göra i skolan!


Jag har enda sen jag varit liten velat vara en skådepelerska (eller, iallafall dom senaste åren) och alla går omkring och säger att jag borde bli skådespelerska.. Det kanske jag borde med tanke på att jag tycker det är så pass kul.. men då måste man ju vara bra på det också, så där sprack det!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards