Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Adina ♥ - 31 augusti 2010 11:55

hej bloggen!

jag vakna vid.. ingen aning imorse, kanske vid nio kan jag tro!!

sitter och kollar på Eva och Adam och ritar ;)

kommer till skolan imorn! ;) (hoppas jag)

  

  


eva och adam e den bästa serien på planeten! ;)

kollar på säsong 2!!


puss/ jag! <3     


Av Adina ♥ - 29 augusti 2010 19:56

nu hade jag tänkt att gå och läggaa mig, så om jag mår bättre imorn går jag till skolan..men vi får se!

kisses and hugs // mig! :)


  

Av Adina ♥ - 29 augusti 2010 18:20

- ska jag gå och sova nu?

- ne, det ska du inte, du e inte trött??

- jo, men... jag har ju öroninflammation..

- ja, men klockan e ju bara 18.22

-  vad spelar det för roll?

- jag kan inte somna såhär tidigt..

- försök vila iaf

- men du ska ju vänta på att alice ringer!!

- VA VAKEN DÅ!!


mamma tyckte att jag skulle gå och lägga mig, men jag e ju inte trött!!

men vi får se.. plus att jag inte kan somna såhär tidigt!! :P

Av Adina ♥ - 29 augusti 2010 14:14

Antingen är jag bara förkyld så att öronen gör ont eller så har jag  öroginflammation! :(

kommer nog inte kunna gå till skolan imorn

 för DET GÖR ONT!!!

men vi får se!!


felicia, om du läser detta idad.. har du färgat håret?? :) pappa sa at ha hade sett dig! :) typ brunt!!

Av Adina ♥ - 29 augusti 2010 13:30

  

visste du att:

Var 4:e dator blir fysiskt misshandlad av sin ägare.

Av Adina ♥ - 29 augusti 2010 13:03

hej bloggen!!

jag vakna vid typ halv tio i morse.. jag skulle göra frukost!!

sen rensa jag hyllan i badrummet.. så nu sitter jag här och har ont i öronen och GARVAR ihjäl mig åt en tjej!! :P

videoklipp kommer nedanför!!








STACKARS MÄNNISKA!!!! :P

Av Adina ♥ - 28 augusti 2010 21:30

hej bloggen! ;)

jag har inte så mycket att meddela, men jag ska snart gå och lägga mg för jag e helt yr i huvet!! huvet e full med snor!!

pussar på alla!   


Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards