Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Adina ♥ - 22 augusti 2010 11:43


han säger alicia och felicia!

Av Adina ♥ - 21 augusti 2010 20:47



Av Adina ♥ - 21 augusti 2010 19:30

bilder från idag! :)

 


Sagas Outfit/facelook idag:

     


   

min alderless underbara lillebror..

   

mammas tjusiga ratt muff! det får bilden att bli tuffare xD

   

gjorde ett hjärta i ost! :D haha!

      








      lika som bär ;)



       


      hur man gör en Donut Bun:

Av Adina ♥ - 21 augusti 2010 00:15

nu ska jag gå och borstatändera, sen ska jag sova! eller "tänka på refrengen" som min farmor brukar säga! ;)


p.s imorn ska jag försöka få in ett videoinlägg på bloggen!   


     


Av Adina ♥ - 20 augusti 2010 23:39

hej bloggen!

på tisdag börjar skolan, det värsta som finns är dom första dagarna i skolan, fråga mig egentligen inte varför, men jag tycker det bara e jobbigt när folk ska komma fram och krama en även fast man innerst inne varken gillar personen eller umgås med människan, sånt tycker jag e jobbigt! och alla upprop och att man bara går till elva! vad e det om? i och för sig e det väl skönt att inte behöva gå i skolan så mycket första dan, men asså gå upp tidigt på morgonen, fixa sig äta frukost och sedan rusa till skolan och får panik över att man inser att det e bara några minuter till man börjar, för att sen vara där i nån timme och sen gå hem igen! (för att komma försent första dagen vill ingen heller! ^o)..)

fast en sak som e bra med att börja skolan e att man träffar sina underbara kompisar (F.A.S.A)..

 

  


Av Adina ♥ - 20 augusti 2010 13:30

nu måste jag skunda mig, :S jag ska bädda sängen borsta tänderna innan jag går, bussen går snart!

bloggar när jag komemr hem!


puss alla pussgurkor!!

Av Adina ♥ - 20 augusti 2010 11:55

haha!

hej bloggen, kollade på youtube nyss och hittade videon! tur att man inte e den enda som inte gillar honom! xD

"Look it´s justin bieber!"











Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards