Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Adina ♥ - 27 augusti 2010 22:08

alicia har fått mig att tänka!

jag hatar att tänka på sånna här saker, det blir så jobbigt och problematiskt!!

om det skulle bli så skulle det inte funka,?!

från andra hållet kanske det inte känns nått alls!

men jag tror att det känns från detta håll.. tänk om det faktiskt skulle hända, hur skulle man reagera?

FAN, vad sånt här e sjukt jobbigt!! varför ens tänka på det!?

aja nu ska jag grubbla i min ensamhet!

 

  

Av Adina ♥ - 27 augusti 2010 20:57

just nu har jag så jävla fucking grymt ont i min lilla hals!!

så jag tycker synd om mig själv!!

sitter och kollar på mammas pojkar på datan och dricker te!!


  



Av Adina ♥ - 27 augusti 2010 20:07

för jag säger: hej, vilken underbar dag det är, och man kan vara som man e. och andå leva tillsammans!!


hej bloggen!!

snabbrepris sen igår:

jag va med matilda, vi skoja med varandra och matilda råka putta in mig i en buske så att min finne blev en måltavla (helt otroligt) min finne måste ha vart större än min näsa så att den tog imot! hur som helst börja den blöda jäte mycket!! tur att der var mörkt ute så att det inte syndes*!!


sen idag har jag vart i skolan..

vi hade engelska första passet, sen lunch, sen extra mate, när läraren dela in mig och felicia i 2 olika grupper ( fuck off :P) sen hade  vi jumpa!!

sen mötte jag matilda, :D vi gick till netto och köpte cholkad!!

sen gick vi hem till henne, typ!


pussss 

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards