Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Adina ♥ - 16 augusti 2010 23:01









kommer mer låtar imorn, ska göra mig iordning nu.. bloggar imorn, puss hej!


puss hej leverpastej! <3 

Av Adina ♥ - 16 augusti 2010 22:50

vem fan vill inte bli miljonär egentligen?

tänk vad mycket man kunde göra om man var miljonär,

sitter och knarkar Markoolio.. skön sommar musik!!

juste, dom har ju fixat bloggsvar på bloggplatsen.se. så ställ gärna frågor kära vänner! (;


puss hej leverpastej!


Av Adina ♥ - 16 augusti 2010 19:45

hej!

har inte kunnat blogga för mamma fixa nyss mitt skydd på datan, men men..

har vart på aspöja från i tisdags, och så kom vi hem igår! (;



 Aspöja:

Saker vi har gjort:

  •  spelat "Rita & Gissa, UNO och Elin spelet..
  • Badat minst 25 00000 gånger
  • fått ångest över att skolan börjar snart
  • blivit svettiga av att leka med Oskar (han e 3 för alla som uppfatta det fel)
  • blivit svettiga för solen.. -.- (YYY
  • blivit håriga under armarna
  • stört oss på en viss lillebror (*hosst*)
  • badat nakenbad
  • flashat mig för killar i motorbåt (17-19 år) AAAH!! :O
  • kollat på: Sister Act 1&2, fucking åmål, 10 orsaker att hata dig, take the lead, hairspray, valentine´s day
  • rott gummibåt

kolla alicias blogg oxå (www.unfun.blogg.se)

kommer inte på mer saker nu! :) återkommer senare, nu ska jag se på film och äta "brulépudding" :D:D <3 ÄLSKA DET!


puss hej leverpastej! <3

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards