Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under april 2011

Av Adina ♥ - 29 april 2011 18:07

Han var med i "Ana Gina Show" på svtplay.se  (KOLLA)

Av Adina ♥ - 29 april 2011 16:57

Sitter och kollar igenom H&M spring/sumer season 2011 katalogen! ME LOVE massor av kläder där i och vill helst av allt bara få peka på att jag ville ha och *POFF* så har jag det i min garderob!


Av Adina ♥ - 29 april 2011 13:00

Nu ska jag bara borsta tänderna sedan åker jag och träffar Sandra vid Netto, sedan åker vi ner till stan..

Snabb bild innan jag rusar iväg!

Av Adina ♥ - 29 april 2011 10:50

Nu är det gjort!

Har haft rosa mintlera på en gärngrej inne i munnen! Bettskenan blir klar om drygt två veckor, så ska dit fredag den 13:de, känns grymt bra att gå dit på otursdagen, haha! men men, bara att ta tjuren vid hornen och bita ihop! Så när vi ska dit ska dom slipa bettskenan och så så att den sitter bra! Och det bästa med allt det här är att min käke kommer att bli bättre! :)

Inte världens bästa bild, men den togs nyss och är ett utmärkt exempel på hur glad jag är just nu, stolt och helt enkelt överlycklig!

Av Adina ♥ - 27 april 2011 23:47

Nu kommer ni att tro att jag överreagerar, men sitter faktiskt och gråter, så ont gör det i min käke, det är ju inte okej att ha så ont! Ro hit den där jävla bettskenan, NU tack, det gör ont! Nu ska jag iallafall lägga mig och läsa min braiga bok.. Ikväll kommer John Blund att få dejta en ledsen tjej!

Av Adina ♥ - 27 april 2011 21:31

Kommentar till Tandläkaren!
 
Alice^^

Alice^^

Onsdag 27 april 21:30

Hur ser en bettskena ut egentligen? Är dom jätte fula? hehe





Svar:

En bettskena är väl lagom ful, det beror ju naturligtvis på vilken färg man väljer..

En genomskinlig bettskena är ju inte så farligt för den syns typ inte, men den bleknar ganska fort och då blir den ganska äcklig! Så mamma tyckte att jag skulle ta en färgstark färg som typ illrosa eller grön! ;)

Så ser en genomskinlig bettskena ut!


Ska jag vara helt ärlig är jag lite rädd! Men man får väl tänka posetivt, det kommer antagligen förbättra min käke!

Av Adina ♥ - 27 april 2011 20:31

Jag som verkligen älskar att gå till tandläkaren ska dit imorron och troligtvis få bettskena för att jag har problem med käken! Så jag var där för inte alls länge sedan (2 veckor sedan tror jag nog det var) och dom skulle kolla att min tand växte som den skulle, sen berättade jag att jag har haft problem i käken sedan i somras när jag var med Alicia och Alice på Aspöja, och då sa han att jag skulle få ett schema med "käkgymnastik" jag skulle göra tre gånger om dagen i en vecka, Sedan skulle jag ta ibumitin 3 gånger om dagen i 5 dagar.. men det hjälpte inte och jag kanske bara inbillar mig men det känns som att jag har ondare nu när jag har gjort den underbara käkgymnastiken, och min grymt snälla tandläkare satte upp en ny tid till mig på "återbesök", vilket är imorron, så troligt vis ska jag få bettskena! SCARY!


Av Adina ♥ - 27 april 2011 15:07

Lager 157 är nog det bästa stället om man vill ha fina och billiga kläder, köpte ett blått/vitt linne för 60:-, billigt eller vad?? Tänkte mig att jag skulle gå dit någon dag och  köpa ett par till shorts, (va där förra veckan också och köpte ett par chinos-shorts för 150:- och en randig stickad tröja för 150:-) UNDERBART MED LAGER 157!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards