Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Adina ♥ - 6 april 2011 21:45

Nu ska jag stänga av datorn och försöka sova.. det kan ju faktiskt göra att jag kanske kommer i tid till skolan imorron, eller vad tror vi?

Av Adina ♥ - 6 april 2011 21:12

Nu får jag ta och skärpa mig, det ska väl inte vara så svårt att städa sitt egna rum.. det rum man spenderar åtminstone ca. 8 timmar om dagen/natten.. men problemet är bara att det är så tråkigt så att jag nästan blir mörkrädd!


Någon annan som inte gillar att städa sitt rum, eller är jag ensam om tt tycka att det är dödstrist?! 

Av Adina ♥ - 6 april 2011 19:59

Nu blev det gånska många och inte "Några" men wtf.. det e lixom min blogg! ;)

Av Adina ♥ - 6 april 2011 19:50


Ingen bild

Tilda

Onsdag 6 april 19:47

Haha!
du e jätte söt bara så du vet och ja tycker du e sten cool oxå xD
jag bara undrar hur många år e du?








_______________________________________________________________

Först och främst (stavas det med ä eller e), tack ska du ha för att du tycker jag är söt.. :) sen cool, thaa kanske det kanske, cool och cool.. men om jag ska vara lite egotrippad nu så måste jag säga att min humor slår mångas (nej, så får man ju inte säga)! ha-ha!


Jag är hur som helst 14 ska fylla 15 om MÅÅNGA månader.. :)

Av Adina ♥ - 6 april 2011 19:32

Nu håller jag på att städa mitt välplottrade rum..

GUD vad jag älskar att städa, det är verkligen det roligaste som finns

*host* *host*

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards