Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under maj 2010

Av Adina ♥ - 23 maj 2010 20:34

heej ;D

helgen har varit super! :D

i frdags var ja med Alice och Felicia, :D vi var i stadsparken sen åkte vi till Alice :)

sen sjutsade alice pappa ut oss till deras sommarstuga, för vi hade fått för oss att vi skulle bada xD

det var kallt som FFAANN!! men jag doppade mig (stolt) doppade tillochmed huvudet '.' hehe! sen åkte vi hem till alice igen, och var där ett tag, sen gick vi till konsum och köpte typ citron wienebröd, ganska goda ;))))) (bilder sen)

sen åkte jag hem,

och igår var jag på lysingbadet med alice och kollade på Julias stjärnskott, och på eric saade ;)) (han e sjukt snygg) sen var vi i poolen, sen köpte vi glass och åkte hem,

och idag har jag vart med matilda (vi var osamt (som vanligt hehe) men nu e det lugnt) och vi har bakat kladd kaka  hemma hos mig (bilder sen) och tagit massa bilder på henness kamera på datan hemma hos henne, var lite tvungen, älskar bärbara datorer med webcam :D

sen har vi hoppat stutsmatta och massa annat :D

nu kommer en liten bildbomb, håll i er:


                                                                                                                                                                                                                                                       




Av Adina ♥ - 20 maj 2010 20:34

heej,

idag har jag vart i skolan (inget nytt), första lektionen hade vi engelska...  den handla om en kille som hade Autism och typ... jag vet inte hur jag ska förklara vad den handla om, men det var as bra!! TJÖT juh för faan! :PP

sen hade vi matte, ://// fast matten har blivit mycke roligare sen pär slutade (sorry, but true!)  men  sen efter skolan kom jag hem typ, sen skulle jag ut och ta bilder men sen matilda och fråga om vi skulle vca, så nu har vi nyss komit in,. va var ute och hoppa stutsmatta ;)) skit kul! förresten.. när jag åkte hem från skolan såg jag världens snyggaste kille, och han luktade så jävla gott, trodde jag skulle svimma! :')


   <------ här är filmen vi såg på ! sjukt bra! synd att du misa den alice du skulle gråtit aslet ur diiig! alicia blev lesssen över att du inte var där så att du kunde gråta med henne, men Felicia klarade av att vara din roll, så det e lugnt! :)) <3



       

Av Adina ♥ - 18 maj 2010 18:25

heej,

idag har det inte vart så kul i skolan för alice var inte  där!! men annars har det varit en bra dag,

va på stan med alicia ett tag, vi kolla avslutningskläder på JC, för att jag har ett presentkort därifrån (-.-) haha*!

sen satte vi oss på donken, men innan vi skulle handla var jag tvungen att fråga vilka av mina presentkort som funkade, (lite pinigt, men alicia var juh med) sen skulle vi hem till alicia, så jag ringde till pappa och fråga när jag skulle hem, och så sa han att jag skulle komma hem "nu, för alicias mamma ska inte beöva sjutsa dig hem och jag kan inte hämta dig" så jag var tvungen att gå hem, alicia sa att hennes mamma kunde skjutsa mig men men jag ville gå så att jag skulle vara tjurig när jag kom hem, men det gick inte så bra! xD

på vägen hem från stan så tog jag massa bilder (:

det är väl typ det jag har gjort idag ;)))


                                                



  

Av Adina ♥ - 17 maj 2010 20:40

ska gå och borsta tänderna, sen ska jag nog sätta på en film, har as ont i huvet, :S


  

Av Adina ♥ - 17 maj 2010 18:15

heej,

dagen har varit ganska bra! som vanligt med andra ord!

började med att jag vakna typ vid 10 över 7 och åkte vid typ kvart i 8! hade SO första lektionen sen hade vi ganska god men ändå äcklig mat i skolan som typ alla andra dagar... sen hade vi nått skit med jocke på eftermiddagen, ganska kul faktiskt! sen har jag fucking ont i mitt jävla öga :'( gråt en liten skvätt åt mig!

sen åkte jag hem för att va tvungen att passa måns! gick ut i trädgården och tog lite bilder :')


                                                       


        


Av Adina ♥ - 16 maj 2010 22:30

heej,

nu ska  jag borsta tänderna och sen ska jag sova :D  fast jag hinner med några mer bilder :D några kommer i repris från inlägget innan! (:

:

                                    


  

Av Adina ♥ - 16 maj 2010 20:39

heej,

idqag har jag spelat spel med min lillbrorsa (: riktigt kul! :D

sen har jag vart med alice :') vi begravde "TASSEN" :'( riktigt fiin begravning faktist.. om nån hund skulle pissa där eller nån jävla unge skulle ha sönder den skulle jag faan... mörda dom? xD

sen var jag och alice på fågelbäret och åkte linbana och tog lite kort :D bilder längre ner i inlägget! för ungefär 20 minuter sen så drack jag te, :D kärlekste, så jag hoppas på att bli Kär ;) haha!


en liten dikt till Tassen:



  

§ Tassen §


du låg där, där i solen med din brun glansiga päls

vi kunde inte rädda dig, vad skulle vi ha gjort om inte..

vi begravde dig bland mossa och gräs

tassen, du var en ädel lekkamrat

så kort fattat vill jag (vi) bara säga farväl tassen

Vila I Frid [LL]

VI ÄLSKAR DIG TASSEN, VI GLÖMMER DIG ALDRIG

INTE ENS OM JORDEN SLOKNAR OCH JORDEN GÅR UNDER

DU VAR SOM EN SYSTER FÖR OSS, SÅ DÄR SOM "SYD994" UNGEFÄR

VI FÄLLER EN LÄTT TÅR, OCH LOVAR ATT HÄLSA PÅ DIG MINST 3 GGR I MÅNADEN, VI SES I HIMLEN LILLE VÄN [L][L]


  



          


nu lite gladare bilder (bilderna som jag+alice tog):


                                                                                                                    


P.S

tycker ni jag tar fina bilder??



  



Av Adina ♥ - 13 maj 2010 20:58

HEEJ,

idag har jag inte gjort så mycke förrutom att jag har sett på avatar :D:D DET BÄSTA FILMEN PÅ DÖLÄNGE :DDDDDDDDD

sen åkte jag hem till min sjukling till kompis och lämna en film, fast jag stanna där ett tag, så vi snackade och spelade spel, sen åkte jag hem och nu sitter jag här! (:

imorn skulle jag till simhallen med sandra, men sen sa  mamma  och pappa att jag skulle vara hemma -.-'''


puss

  

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards