Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Adina ♥ - 1 maj 2010 10:49

heej!

nu har jag vaknat och äter frukost! :D igår var jag med alice och alice G och alicia, men hon skulle va med esmi,.. vi bakade chokladbollar, me´n det gick inte så bra att rulla dom så vi la det i tallrikar och åt, mumsigt.. sen kollade vi på " the girl next door " så jävla bra!!

sen skulle alice G på fest så jag och alice åkte hem.. sen gick jag över till matilda och kolladee på bilderna hon tog på mig i föörrigår- (dom flesta ser askonstiga ut, e inte bra på att posera framfö kameran).. sen kollade jag på Grease 2.. jag tycker arr båda filmerna är bra men Grease har bättre låtar än Grease 2..

aha, iaf.. nu ska jag äta färdigt min frukost, sen ska jag duscha, sen ska jag dr ner till stan och träffa alicia (<3) sen får vi se vad vi hittar på! 


   

min frukost! :D orkar nog bara en macka! xD


    


Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards