Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Adina ♥ - 2 maj 2010 21:25

hehej, hinner bara skriva nått kort, ska in Och duscha nu... min dag har varit bra!


  

Av Adina ♥ - 2 maj 2010 01:48

heej,

jag sitter hemma hos alicia och bloggar ett kort inlägg innan jag kollar film med henne, :d åkte och mötte henne typ vid halv 1...sen åkte vi hem til henne och åt "bullens pistner korv" dom var faktiskt godare idag än första gånngen jag åt dom! haha! sen åkte vi och handla med hennes pappa, sen åkte vi hem till mig  och hämta mina grejer.. sen åkte vi hem till Alcia igen och skalade räkor xD

sen åt vi mat, sen sminka vi varandra och gjorde varandras hår, sen så tog vi massa bilder.. : www.unfunblogg.se

sen kollade vi på en film på som hette "P.S. i love you" sen nu kollar vi på "bratz the movie, den otecknade"..

och imorn ska jag och mamma se : "Så olika" om nån vet om den är bra, komentera gärna! :D


  

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards