Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under november 2011

Av Adina ♥ - 30 november 2011 21:56

Jag finner "Elsas Värld" på tv3play väldigt underhållande. Det är helt sjukt bra i mitt tycke! :)

Av Adina ♥ - 30 november 2011 19:52

Jag kan ju tycka att detta är kul bara för att jag är helt beng i hela huvudet eftersom hjärnan har förvandlats till en enda stor snorloska. Men Marwin&Amanda umgås mycket med Linda&Niklas från programmet, och när dom hade myskväll börjar det lukta fis/fjärt... den är lite småkul!


Av Adina ♥ - 30 november 2011 17:07

Idag påminde jag pappa om att det är första december imorron. Pappa fick panik eftersom han helt hade glömt bort att köpa chokladkalendrar eller tv&Radio kalendern. Så pappa åkte och köpte detta.

 

Motivet kanske inte är anpassat för min ålder, men jag gillar den! yey, plus att lucka 24 har en större cholkadbit i. Förra åter var min 24 lika stor som alla andra. Inte okey! haha

*lycklig*

Av Adina ♥ - 29 november 2011 22:24

Idag spenderade jag kvällen inne hos Matilda! Vi åkte och köpte cholkad och smälte det och hade det att doppa i banan. Sedan har vi pratat huuur länge som helst, och sett på tv! Myskväll! :)

 

Av Adina ♥ - 29 november 2011 22:15

Imorron är det klädsim. Och hur känner vi för det? Tummen ner. 

Kände att jag hade behov av att raka benen även fast vi ska ha klädsin, men man kanske får fri tid sen, och då vill man ju inte simma runt med ludna ben direkt.

Nu ska jag bädda om med nya lakan i min säng, och kolla på "Ensam hemma". 

 

Av Adina ♥ - 28 november 2011 22:58


Timo Räisänen - Outcast ♥

Av Adina ♥ - 28 november 2011 20:35

När mamma och jag var inne på Cubus och kollade på smycken så kom två fjortisliknande tjejer och ställde sig och halvglodde på oss samtidigt som dom intensivt pillade på massa halsband och armband. När tjejerna började gå mot utgången ser jag dom stäla sig och glo på mig och viskade och fnissade, men eftersom jag har en "feel-awesome day" idag så brydde jag mig inte det minsta. Sa sedan till mamma "FAAN vad dom glodde då..", mammas svar blev "Men du, det beror ju på att dom aldrig har sett snyggare varelser i hela sina liv!". Min mamma är klockren! 

Mitt självförtroende är på topp soooom sagt!

Av Adina ♥ - 28 november 2011 20:20

Nu har jag lagat Alice makapär hon köpte på någon cirkus. Skickade ett mms till henne, men människan svarade inte.. haha!

   

Jag: Fixad. Vem är bäst? (+ bilden)
Alice: ... (inget svar)

Jag: Tar det som ett "fan vad grym du är!!" ingen fara! ;)
Alice: TACK VÄRLDENS BÄSTA SAGA!!!!!!!!!!!!! Fan vad grym du är;)

Jag: No probs. :)

Alice: Hihi, du är bäst!!!!!!

Jag: Tssssss... det vär väl inget... eller vänta... JAG VET! :D


Självkänslan är på topp idag, nothing can break me dooown! hell yeah!!


Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards