Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under april 2011

Av Adina ♥ - 26 april 2011 22:30

Pappa ligger i soffan och kollar på skattkammarplaneten som tydligen gick på disney channel idag/nu.. hade velat se den men pappa hade redan startat om den från början och kollat ett tag,  men sandra har den hemma så får väl se den med henne någon dag eftersom hon ÄLSKAR den filmen! ;)

Av Adina ♥ - 25 april 2011 11:06

Min datorn vill inte alls som jag vill längre, webbläsaren har typ  crashat och vissa saker när jag är inne på facebook/bloggar/Bloggplatsen.se mm..

Men i juli ska jag ju komfimeras hoppas jag på att få en laptop av mamma och pappa, för det är det jag har sagt att jag vill ha i present av dom! *hoppas,hoppas,hoppas* !


Av Adina ♥ - 20 april 2011 22:11

Åhlens:

H&M:

Gina Tricot:

Ellos.se:

Av Adina ♥ - 18 april 2011 21:08

Kommer starta en ny kategori som heter "Raggningsrepliker" där jag så gott som varje dag lägger upp en raggningsreplik! KUL KUL! ;)

Av Adina ♥ - 15 april 2011 22:38

är fixat tills imorron slänger jag bokstavligt talat ut datorn genom fönstret!

Min underbara dator har gjort så att jag varken ser....... vet inte hur jag ska förklara detta, så jag tänker inte ens försöka!


MEN DET SKA VARA FIXAT TILLS IMORRON!!

Av Adina ♥ - 15 april 2011 22:30

Det pirrar i magen och jag känner mig hur glad och hur lycklig som helst även fast jag har ont i stort sätt hela kroppen, jag känner på mig att något bra kommer att hända!     

Av Adina ♥ - 14 april 2011 21:37

Det där idrottsplaneringen blev inte klar av sig själv hur mycket jag än försökte att tänka så! Ni förstår bloggläsare, det är såhär att jag och två till klasskompisar ska hålla i idrottslektionen imorron, så nu skrev jag en planering om vad vi ska göra och bla bla! ;)

Av Adina ♥ - 14 april 2011 17:23

Nu ska jag och min brorsa göra pannkakor åt dom små grabbarna grus (och oss själva) PANNKAKOR NU KOMMER VI!


Jag sa till måns och emil att dom bara fick äta pannkakor på ett vilkor dom bah "Vadåå??" då sa jag "Om nu lovar att äta MÅNGA!"

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards