Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under augusti 2010

..

Av Adina ♥ - 19 augusti 2010 13:37

nu ska jag ba ra borsta tänderna, sen sticker jag!


puss hej leverpastej! *

Av Adina ♥ - 19 augusti 2010 13:08

ska dra till stan typ vid två och jag möter alicia där nere!

vi ska kolla grafitti nagerlack, alicia köpte två ogår, men det var tydligen vanliga nagelack så vi ska kolla det, sen ska vi köpa ansiktsmasker till ikväll!


när skolan börjar ska jag ha fler bilder på bloggen, k´jag har inte orkat läga upp några!


puss hej leverpastej!

Av Adina ♥ - 19 augusti 2010 11:30

hej bloggen!

sitter och äter frukost nu,!

flingor, joghurt och bullar :D GOD FRUKOST!

idag ska jag va med alicia! hn ska sova här! :)

så jag måste bara städa upp det sista på golvet! :D


puss hej leverpastej


  

gammal bild ;)

Av Adina ♥ - 18 augusti 2010 20:15

hej bloggen!

ursäkta inlägget under.. det e bra att släppa lös sina känslor xD haha! aja..

idag har jag vart med alicia.. hon skulle klippa sig vid tre..

det blev redigt nice, efter det gick vi på stan en vända med hennes mamma,!

nu ska jag... tro det eler ej, gå och lägga mig, HAR ONT I HUVET!!


PUSS GODNATT // SAGA


Av Adina ♥ - 18 augusti 2010 19:23

nu e jag så grymt förbanad på mitt jävla fucking fitt knull snopp röv huvud..

e det så jävla svårt att inte behöva ha ont i huvet vad man än gör!

JA*!! det e tydligen svårt!! allt jag gör får jag ont i huvet av! så grymt störigt!!

och ingen fattar hur det känns, alla tycker jag e larvig som JÄMT har ont i huvet, men jag vet inte varför.., eller jo, mamma har ju migrän och tar massa starka tabletter varje dag för hon får så grymt ont i huvet annars, så antingen e det det, att jag kanske också har migrän.., eller så har jag väl ALLVARLIGA problem!!


FITTA SNOPP PULLA RÖV BAJS KNULLA KUK

BALDARS BALLE

MUMERS MUTTA

FREJAS PATTE


      


pruttiga+fittiga pussar // SAGAAA!!!!


Av Adina ♥ - 17 augusti 2010 11:12

hej bloggen!

imorse vaknade jag vid 9 ungefär av pappa som stod och knackade på dörren så att det lät som att han skulle bryta sina fingrar!! HERREGUD MÄNNISKA! aja..

idag händer inte så mycket.. jag ska nog baka tror jag.. sen vid tre ska jag passa brorsorna.. -.-'


men imorn blir dagen roligare. :D ska va med alicia, vi ska til stan för hon ska klippa sig, sen ska vi träffa hennes mamma och gå en runda på stan, sen ska vi.. ?? ingenaning men det blir mog bra! ;)


FÖR DOM SOM E BORTRESTA (nämner inga namn ALICE) BLIR DET JU SKÖNT ATT SLIPPA DOM FÖRSTA DAGARNA I SKOLAN, USCH VAD FUBBIGT!!

JUST NU.. SOM ALLTID NU FÖR TIDEN, HAR JAG ÅNGEST ÖVER ATT SKOLAN BÖRJAR SNART, :S JAG VILL KUNNA SOVA TILL TOLV PÅ MORNARNA, OCH INTE ÄTA SKOLANS ÄCKLIGA MAT VID DEN TIDEN!! HATA SKOLAN!!!!!!!!

KOMENTERA OM NI HÅLLER MED MIG! :P


puss hej leverpastej 

Av Adina ♥ - 16 augusti 2010 23:01









kommer mer låtar imorn, ska göra mig iordning nu.. bloggar imorn, puss hej!


puss hej leverpastej! <3 

Av Adina ♥ - 16 augusti 2010 22:50

vem fan vill inte bli miljonär egentligen?

tänk vad mycket man kunde göra om man var miljonär,

sitter och knarkar Markoolio.. skön sommar musik!!

juste, dom har ju fixat bloggsvar på bloggplatsen.se. så ställ gärna frågor kära vänner! (;


puss hej leverpastej!


Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards