Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Adina ♥ - 16 augusti 2010 19:45

hej!

har inte kunnat blogga för mamma fixa nyss mitt skydd på datan, men men..

har vart på aspöja från i tisdags, och så kom vi hem igår! (;



 Aspöja:

Saker vi har gjort:

  •  spelat "Rita & Gissa, UNO och Elin spelet..
  • Badat minst 25 00000 gånger
  • fått ångest över att skolan börjar snart
  • blivit svettiga av att leka med Oskar (han e 3 för alla som uppfatta det fel)
  • blivit svettiga för solen.. -.- (YYY
  • blivit håriga under armarna
  • stört oss på en viss lillebror (*hosst*)
  • badat nakenbad
  • flashat mig för killar i motorbåt (17-19 år) AAAH!! :O
  • kollat på: Sister Act 1&2, fucking åmål, 10 orsaker att hata dig, take the lead, hairspray, valentine´s day
  • rott gummibåt

kolla alicias blogg oxå (www.unfun.blogg.se)

kommer inte på mer saker nu! :) återkommer senare, nu ska jag se på film och äta "brulépudding" :D:D <3 ÄLSKA DET!


puss hej leverpastej! <3

Av Adina ♥ - 10 augusti 2010 11:08

hej! :)

idag ska jag (som jag skrev igår) till aspöja med alicia, så jag kommer att mobilblogga hela veckan!


igår va jag med alicia och felicia, vi bakade sockerkaka med mosad banan jocks gjort av : Banan, kakao, vaniljsocker och mjölk!

det blev ganska gott, vi drack o´boy till och kollade på "The Women", den e asbra! aah, juste.. vi gick ut i spöregnet igår oxå, vat kom allt vatten ifrån som vräkte ner? :O haha!


puss hej leverpastej!   



Av Adina ♥ - 9 augusti 2010 21:19

Heej! Har inte kunnat sitta vid datan idag för att jag inte får för mamma och pappa! (datafri dag!) så jag Bloggar från mobilen ist

 
Av Adina ♥ - 8 augusti 2010 14:45

Hur bor du: i en villa/hus!
Brukar du komma i tid: oftast !
Hur lång är du: 1.50 nånting tror jag..
Kan du laga mat: ja!
Vad jobbar du med/pluggar du: går på högstadiet!
Vad har du på dig just nu: mjukisdress med blommor på!
Har du någon fobi: SPINDLAR!
Hade du en bra kväll igår: ja, lite långtråkig, men ja! 

Vilket är ditt senaste inköp: glass!
Din favoritdryck på morgonen: o´boy eller joice..
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Av morfar! 300:-
Har du sovit i din egen säng inatt: japp?!
Vad hade du sönder senast:en lampa!
Vem snackade du med senast: Sandra (MSN)
Varm favoritdricka: O´boy/te!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten/iste
Alkoholhaltig favoritdricka: inget!
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte!
Saknar du någon just nu: ja!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: retas eller säga falska saker!
Någon jag stör mig på: många, Kissie t.e.x
Intressen: datan, kopisar, rita, se film m.m
senaste person du kramade: Pappa!
Senaste person du ringde: Alicia!
Senaste person som ringde dig: Alicia!
Vad drack du senast: Joice
Vill du ha barn: ja! fast inte nu!
Längtar du till din nästa födelsedag: jaaa!
Har rakat dina ben någon gång: nae! :P
Är du sugen på något nu: jaa! kladdkaka!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga, eller en!
Använder du hudkräm: ibland!
Attraheras du av män med skägg: vissa..
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop! MUMS!
Brukar du baka: jaapp, ofta!
Röstade du i det senaste valet: nae?
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ganska!
Vilken låt lyssnade du senast på: "The Middle" skit bra låt!
Har någon annan sovit i din säng inatt: Pepsi
Vad tycker du är äckligt: Spindlar, falukorv, bönor,  mm..
Har du pengar på mobilen: 98,47 kr att ringa för (29 öre per min) + 3000 gratis sms per månad!



Av Adina ♥ - 8 augusti 2010 14:10

hej alla underbara bloggläsare..

just nu e det skitdåligt äder ute., så man kan ju inte gå ut, och jag orkar inte va med nån, då måste man ju röra på sig ;)..

ska kanske baka idag oxå, bakade kladdkaka igår!

men idag har jag inte gjort så mycket, vakna ungefär vid fem i tolv.. för dom som vill veta så åt jag yoghurt och en macka till frukost, sen ritade lite, kan kanske ta kort på det sen! ;)


Tidsfördriv:


Vilken svordom använder du mest? Fitta, tror jah..
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.30, 06.45, 07.00 på skoldagarna..
Var köper du dina matvaror ifrån? Bor hemma?!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? det beror väl på !
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bärbar data..!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? nepp, tror ej så!
När var senast någon stötte på dig? på facebook förra veckan.. haha! xD usch!
Vad åt du till middag senast? Tacos !
Kan du vissla? Ibland ;)
Tittade du på tecknat när du var liten? japp, gör det fortfarande ibland, det e asbra!(Y
Äger du några popband t-shirts? en !
När flög du senast? när jag skulle till london, när jag var 10 tror jag!
Pratar du några andra språk? engelska, kan ingen spanska!
Har du gråtit offentligt? nån gång har jag väl det!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? bara i ögonen..
Vad har du med dig in på bion? popcorn dricka och godis..
Vad har du för väder? regnigt :S
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? går inte på gymnasiet..
När sov du senast på golvet? länge sen..
Vilken är din favorit drink? smultron cider! :D mums!
Gillar du din boendesituation? aah,!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ 7-9 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? oftast!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha! nae, men prata gör jag mycket!! :P
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 år..
Tror du på liv på andra planeter? aah, ska bo på mars när jag blir stor, ;)
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? nu ska jag hem och sätta mig i ett hörn och gråta, det hjälper ju fan inte av att peppa sig själv , xD
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? skulle inte våga men det skulle va kul!
Tycker du om att krama folk? OH JAH!!
Äger du en digitalkamera? ja !
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen tror jag, om ni inte komenterar nu och säger vem jag e lik!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja !!!!!!!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nae,!
Är du mörkrädd? ja!
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, pengar, nycklar



det kommer fler tidsfördrivs test sen!!


puss hej!

Av Adina ♥ - 7 augusti 2010 12:08

heej! :)

jag skulle vart med alla idag, men jag kunde inte!   

men idag ska jag bara vara hemma sa mamma.. jag ska baka och göra tacos!


ni måste hjälpa mig, jag vet inte vad jag vill ha för header! ni får bestämma:


 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


   ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      



     

Av Adina ♥ - 6 augusti 2010 11:45

hej! :)

igår till idag har alice sovit hos mig.. eller asså, vi sov inget.. vi satt vid datan hela natten xD

sen vid halv 7 på morgonen fick vi värsta rycket, och bestämde oss för att vi skulle gå ut och jogga, vi joggade enda till tågstationen från mig utan att stanna, ! ställ er upp och applodera (stav) för oss!! nu sitter jag och kollar på "festival" på youtube och äter godis!.. youtube e skitbra! :D

imorn ska jag kanske va med alicia och milena och alice och kanske linn!

nu ska jag gå och borsa tänderna och gå och sova! bloggar imorn!

puss hej leverpastej!*


aah, juste.. jag hitta en fin typ dress på ogräs för et tag sen, det ser ut som en klänning, men den har byxben! :D jättefiin!



lite kär..   

   


  

    

Av Adina ♥ - 5 augusti 2010 13:34

tjoho... Detta e min andra sms Bloggning, detta vis ju Skit kul! :D nu har jag i varje fall ätit klart min frukost... :) har lite k

 

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards