Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Adina ♥ - 5 augusti 2010 12:10

hej hej, nu ska jag bara se om detta funkar! Pussar!

 
Av Adina ♥ - 5 augusti 2010 11:58

hej !

idag vakna jag typ för två timmar sen.. så nu sitter jag och äter frukost! ;) det blev varm fil och flingor.. (varför den e varm e för att jag tog ut den ur kylskåpet för ett tag sen, sen skulle jag bara skriva till en person på msn, sen kom jag på att filen inte va i kylen).. alice kommer hit nu typ, eller assså hon e på väg hit..

vi ska gå och köpa presenter till min pappa, hennes mamma och pappa (hennes mamma fyller den 12, min pappa den 13 och hennes pappa den 14 tror jag att det va)..

inge aning om vad man kan ge sin pappa i present, men aja..


jag ska föresten förska att blogga från mobilen.. få se om det går!

pussar **


  

Av Adina ♥ - 4 augusti 2010 18:56

heej!

förlåt.. jag lovade att blogga igår men gör det nu istället!!

just nu sitter jag och lysnar på  "I´m a beliver" & "Jenny from the block" mm.


idag har jag vart på lysingsbadet och gått massa med mamma pappa och två brorsor..

sen stod vi och vänta på glassbilen skitlänge... haha! den kom aldrig, eller jo.. den kom 2 timmar efter när vi satt och åt!! xD


nu ska jag kolla på film! ;)

pussar **


  


Av Adina ♥ - 2 augusti 2010 21:51

hej!

det har hänt massor på senaste tiden :)

jag har vart i falkenberg med matilda en vecka, sen har jag vart på aspöja med alice och alice i en vecka, Aspöja kan ni läsa om på deras bloggar : http://www.onlyalice.bloggplatsen.se & www.unfun.blogg.se


just nu sitter jag här och är ganska nöjd över mig själv över att jag har möblerat om i mitt rum! :D ganska mycket att städa kvar men.. :)

och så sitter jag och äter ben & jerry som jag fick av mamma nyss ;) <3

bloggar imorn!!! puss (min blogg suger just  nu, men om ni kollar varje dag kommer ni ju blig jätte glada om jag lägger ut nått.. smart vah?) ;)


  

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards