Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under mars 2011

Av Adina ♥ - 17 mars 2011 17:43

Sitter hemma hos Sandra (som vanligt nu för tiden, haha) och lyssnar på musik.. Vi åt nyss hennes mammas köttfärssås och den godkänns :)


På tal om annat så ska vi ha en "All american rejects" låt på musiken.. Yeeey!!

Av Adina ♥ - 14 mars 2011 01:30

Glöm alla bekymmer, för imorgon kommer nya!

Av Adina ♥ - 14 mars 2011 01:11

Det tror i varje fall jag.. (har ingenting ed det andra att göra)


Aja, jag ska nog börja med att våga ha färglada ögonskuggor på mig i skolan.. Nu har jag bara det när jag är hemma och inte hittar någotning att göta.. då brukar jag sminka mig med ögonskugga..


Tror jag kör på det faktigt (kanske)

Av Adina ♥ - 14 mars 2011 01:03

En seriefigur som är riktigt.. hhm, vad ska man säga? snygg!? är Betty boop!


Av Adina ♥ - 13 mars 2011 21:30

Jag vill ha långt hår NU!

Men jag vill absolut inte ha hårförlängning.. Jag vill att det ska vara äkta, och för att det ska bli det så får jag lov att vackert vänta tills det växer ut. Plus att jag vill färga mitt hår, men jag tror ändå inte att jag vill det för det brukar bli så ful utväxt och en del hårfärger får man ju inte tillbaka sin vanliga hårfärg, och eftersom jag tycker at jag har fin håtfärg redan nu tycker jag det är onödigt att chansa, men jag vill lixom ändra mitt hår ändå! Och om jag ska tona det är det ju inte heller säkert att min vanliga färg växer ut!

Av Adina ♥ - 13 mars 2011 20:44

Home - Edward Sharpe & Magnetic Zeros


Hon är grymt söt! :)

Av Adina ♥ - 10 mars 2011 21:12

Bur it's better if you do - Panic! At the disco

Marry you - Bruno Mars


Nu är jag klar med min underbara packning och nu ksa jag snart gå och lägga mig och läsa min nylånade bok "Bara inte du" med Katarina Von Bredow, hon är underbart bra på att skriva böcker och jag har en av hennes böcker hemma, den heter "Som jag vill vara" och den har jag läst 2 gånger och kommer säkert att läsas minst 10 gånger till!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards