Mitt glamorösa liv!

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Mi mejor amiga!

Av Adina ♥ - 25 december 2011 20:59

Namn: AliceBästIVärlden

Hur länge har nu känt varandra?

9 år.

Vad är det bästa med henne/honom?

Att hon får mig att Le&Skratta. Vi har ALLTID kul ihop, även fast vi kanske bara sitter och möglar någonstans. + att vi har samma dåliga humor! Humor är viktigt att man har gemensamt i think!

Vad är det västa med henne/honom?

Att hon känner mig så väl! haha, nä men det är väl en bra sak? eller? inte alltid kanske... haha

Bästa minnet tillsammans med henne/honom?

1. På Aspöja när Alice, Alicia & Jag badade nakenbad HELA tiden!

2. När vi var på McDonald's uteservering och åt glass, och vårat parasoll (stav) flög upp och höll nästan på att träffa en bil och jag försökte stäcka mig efter den, Alice satt och asgarvade så att hon inte kunde andas, och kunde därför inte hjälpa mig med parasollen. ALLA inne på McDonald's kollade på mig som om jag vore dumihuvudet.

3. När våran föredetta klass var på klassresa och jag, Alice och våran gamla kompis Linnea skulle paddla. Jag blev blixtkissnödig mitt under paddelturen, så vi stannade vid en liten "Ö". Jag kunde inte då kissa i skogen för det rann kiss längs benen, så jag tog av mig byxorna och trosorna och kissade. Mitt när jag stod där så hörde vi röster från vattnet. Jag fick panik och drog på mig allt jättesnabbt för att jag trodde att det var killar i våran klass, men det var några tjejer, så det var ingen fara. Men kul som f*n var det iallafall.

4. Alla gånger jag och Alice har sovit över och sminkat varandra i olika teman.

Finns tusen till, men kommer inte på några mer just nu för tillfället. 

Hur väl känner hon/han dig?

Hon känner mig lika väl som min mamma ungefär!

Vad är hennes/hans favoritmat?

Jag har faktiskt ingen aning. En av hennes favoriter är hennes pappas potatismos iallafall.

Vad är hennes/hans favoritgodis?

Mina hemmagjorda gräddfudge! Fan vad ego jag låter, men jag tror att hon sa att det var EN av hennes favoriter iallafall! :)

Vad är hennes/hans favoritdryck?

Coca-Cola?

Vad är hennes/hans favoritfärg?

Superman Blå, haha!


Stör ni er på samma saker?

JA! Vi kan sitta och tänka på saker och sedan se på varandra och förstå precis vad den andre tänker på!

Har ni samma kill/tjej smak?

Så gott som iallafall. Hon tycker tillexempel att Tom Cruise & Christian Bale är snygga. Det tycker inte jag. Jag tycker att Zac Efron är snyggast i världen, det tycker inte hon. Så lite olika smak har vi. Men ganska lika smak skulle jag ändå vilja påstå att vi har! :)


Hur lärde ni känna varandra?

När jag flyttade hit i ettan började jag i samma klass som hon. Hon var då bästa kompis med en som hette Anna. Så då började jag umgås med dom. Sedan i trean (?) flyttade hennes familj till Göteborg eftersom hennes pappa hade fått jobb där tror jag. Men sen i slutet av femman/ början av sexan flyttade dom tillbaka hit. Och då började hon och jag umgås igen. Hon, jag och Linnea brukade umgås jätteofta. Men sen helt plötsligt tyckte Linnea att Alice var jättetöntig, och då föll jag för grupptrycket och började att undvika Alice (Vilket jag har sjuuukt dåligt samvete för dag...). Men i mitten av sexan så blev vi vänner igen, tack gode gud. Så nu är vi supertajta och bästa kompisar! :) 


Snyggare kompis får man leta efter! ;) 


   


Vi va med varandra idag, så passande. Vi tog även supersmexiga bilder idag. Men bjuder på en!

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina ♥ - 9 mars 2012 22:34


Jag har svikit bloggplatsen.se & har blivit med en ny blogg på devote.se! Vill tacka alla fina läsare för att ha läst min lite halv-kassa blogg, & hoppas av hela mitt hjärta att ni kommer att följa min nya blogg där jag också skriver om min vardag ...

Av Adina ♥ - 28 februari 2012 23:21

Nu när jag ändå skrev en inlägg om Marcelo, så tänkte jag "varför inte göra ett till?". Kollade hans sida på Bigbrother.se där dom gjorde en intervju med honom innan han gick in i big brother-huset. Tänkte kopiera & klistra in här:   Vad gör dig ...

Av Adina ♥ - 28 februari 2012 23:14

Marcelo är den snyggaste i "big brother"-huset. Helt klart. Bilden gör honom orättvis tycker jag. Har är snygg, undviker konflikter & en sån kille som bara är ni vet... perfekt! HAHA Det var sjukt gulligt när Annica (mina favorit bland tjejerna) h...

Av Adina ♥ - 27 februari 2012 18:14


Första dagen av praon är nu avklarad, eller ja, vid fyra. Att jobba 4 timmar & lunch en timme är lugnt för mig, även om första dagen innehöll disk till 100%! Höll mig glad hela dagen, men tror att pappa fick ta en massa skit när jag kom hem. Jag mena...

Av Adina ♥ - 26 februari 2012 19:03

Hellu sweethearts! Hur mår ni? Jag börjar prao:en imorgon, har lite smått panik. Har prao i 2 veckor, men det känns snarare som 2 år. Tyckte att det gott&väl räckte med 1 vecka, som vi hade förra året, redan då tyckte man ju att 1 vecka var långt, ...

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards