Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Adina ♥ - 2 augusti 2011 11:52

Ska dra iväg och sola och bada med Sandra strax..!

 


Detta blir min bad outfit! 


See ya!

Av Adina ♥ - 2 augusti 2011 09:57

Nu är det 2:a augusti.. redan!

Det var ju typ nyss skolavslutning och konfirmation!

Och om typ 20 dagar börjar jag skolan igen, och jag kan inte fatta att det har gått så fort! Fast visserligen längtar jag lite till skolan måste jag säga.. inte för lektionerna, utan för att träffa alla igen och man får tillbaka sitt sociala liv när skolan börjar, på sommarlovet så gör man inget, man sover bort halva dagarna, man orkar inte va med folk... men om man har skola så blir det automatiskt att man är med folk efter skolan! Sen tycker jag att faktiskt att det ska bli spännande pga av att vi ska byta lokal, så dom håller på och renoverar för fullt nu så jag längtar lite tills att det ska bli klart! Visst, jag kommer säkert ångra mig sen när skolan väl har börjat och klaga över att det är sååå tråkigt! Sen kommer jag få ångest över att vi ska ha nationella prov i år! Vilket kommer gå dåligt för mig för jag hatar att plugga och kunskap går inte in i min hjärna!!

Men sen ska vi ha slöjd och hekunskap hela året eftersom vi inte har haft det tidigare, så det ska bli SÅHÄR kul för jag älskar både slöjd och hemkunskap!


När det är sommar önskar jag att det var vinter för att det är så varmt ute, och när det är varmt ute sitter jag inne och klagar över värmen, och när det regnar ute klagar jag över att det inte är sol!

Sen är det tvärtom, på vintern klagar jag över hur kallt det är och längtar sjuuukt mycket efter sommaren!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards