Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under augusti 2011

Av Adina ♥ - 7 augusti 2011 00:58

Nu ska jag se på "Sister act 2" för jag kan inte sova! he-he

(Okey okey.. jag är inte trött, jag är väldigt sugen på att se denna film så- let's do this!) Go'natt fisungar! :D

Av Adina ♥ - 7 augusti 2011 00:07

Alla har vi våra dagar då vi får kramper i magen! Idag var det min tur att ha en sådan usel dag! Så då var det bara att hoppa i mysträkten/Onepiece'en/Sparkdräkten och ha en "Tycka synd om sig själv dag"!

   

Min dag har bestått av att följa med och handla, Legat i sängen och kollat på sex and the city, och ätit mat i princip! Det är tur att man har så förstående föräldrar som fattar att vissa dagar bara är piss! ♥

Av Adina ♥ - 7 augusti 2011 00:02

                                                               

Av Adina ♥ - 5 augusti 2011 23:15

Jag får en nattgäst här inatt, nämligen Matilda!

   

Bilder från idag kommer imorron tänkte jag mig! 

Ha det bra alla fina!


See ya!

Av Adina ♥ - 4 augusti 2011 22:16

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen och kolla på Sex and the city tills jag blir så trött så att jag kan sova! 

Jag har by the way ont i huvudet ( ) inte okey! 


Min Önskelista jag visade för 2 inlägg sedan var väl kanske en aning tidig men jag vet vad jag vill ha så varför inte förmedla vad jag vill ha redan nu? ;) ha-ha!

 

Godnatter everybody!

Av Adina ♥ - 4 augusti 2011 18:22

Blir man inte sjukt pepp av denna låt? Det blir i varje fall jag..!

Av Adina ♥ - 3 augusti 2011 13:14

Strax ska jag följa med Matilda ut till stallet och jag ska få rida på en häst som heter Amiko (?) har ingen aning om hur han stavas! Om jag ska vara seriös så är jag skiträdd! Haha, men det är bara att ta tjuren vid hornen!

Måste kila nu! pusshej!

 

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards