Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Adina ♥ - 4 januari 2012 15:17

God eftermiddag kära läsare!

Var nere hos telia förrut för att byta minneskortet i mobilen. Jag gick dit ner för att jag inte kan göra det själv, jag gick dit för att få hjälp. Jag tog med mig datorn, minneskortet, överföringssladd, mobil i hopp om att få hjälp. Nej, men då säger k*rringen att bara var att flytta över allt till datorn och bla bla bla. Vad i meningen "Jag vill ha hjälp, för jag kan inte göra detta själv" förstod hon inte? Varför jobba på ett ställe där man hjälper människor, om hon inte klarar av att hjälpa mig. *suck*. Så nu är jag lagom irriterad och ska strax glo på "Kick-Ass" och rita i guess.

 

   

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards