Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Adina ♥ - 10 januari 2012 19:44

Idag var det skola. Behövs inte skrivas mer om det kände jag.

Efter skolan gick jag och Alice och köpte wienerbröd & gick hem till henne. Vi kollade på varandra, kollade på påsen med wienerbröd, kollade på varandra igen. Det behövdes inte många ord innan båda insåg att wienerbröden skulle vara slut inom 3 minuter ungefär! ;) Jag har inte haft sådan magknip på länge, det var länge sedan jag skrattade såhär mycket. Härligt! Sedan började vi nästan gråta när vi tänkte på att det inte är långt kvar tills vi ska börja på gymnasiet= vi kommer gå på olika ställen= Vi kommer inte ses lika ofta= det kommer bli pinsam tystnad när vi väl är! Vi kommer glida isär och inom ett år så kommer vi knappt hälsa på varandra känns det som!!! INTE OKEY!!!!

 

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards